دیدار تیم‌های استقلال و آلومینیوم سومین تقابل مهدی رحمتی در نقش سرمربی با استقلال است و دو دیدار قبلی با برتری آبی پوشان همراه بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های استقلال و آلومینیوم از هفته بیست و هشتم رقابتهای لیگ برتر یک ویژگی خاص دارد و آن هم مصاف نیمکت‌های دو تیم است. آبی پوشان و نماینده اراک در حالی برابر هم به میدان می‌روند که هدایت آلومینیوم بر عهده سیدمهدی رحمتی کاپیتان سابق استقلال است و در این راه چند استقلالی سابق دیگر از جمله محمد نوازی و اشکان نامداری نیز وی را همراهی می‌کنند.

رحمتی که به تازگی و از ابتدای فصل پیش با نشستن روی نیمکت شهرخودرو وارد جرگه مربیان شد، ۲ بار در فصل گذشته با شهرخودرو مقابل استقلال قرار گرفت که در هر دو دیدار هدایت استقلال بر عهده فرهاد مجیدی بود و آبی ها به برتری رسیدند.

دیدار استقلال و آلومینیوم سومین مصاف سید مهدی رحمتی در نقش سرمربی با استقلال است و در هر ۳ دیدار هدایت استقلال بر عهده فرهاد مجیدی بوده است.

مجیدی و شاگردانش که قصد دارند در لیگی که خیلی زود قهرمان آن شدند آمارهای شان را بهتر کرده و به رکوردهای جدیدی دست یابند، برای این بازی هم انگیزه‌های خاص خودشان را دارند و در صورت کسب پیروزی در این بازی، مجیدی با استقلال برای سومین بار تیم‌های تحت هدایت همبازی سابقش را شکست می‌دهد.

این بازی از ساعت ۲۱:۱۵ امروز پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت به میزبانی استقلال در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.