استقلالی‌ها در حالی فصل بیست و یکم را به پایان می‌رسانند که تنها یک بازیکن خارجی آنها در پایان فصل قراردادش به اتمام می‌رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، فصل بیست و یکم در حالی به هفته‌های پایانی‌اش نزدیک می‌شود که خیلی زود قهرمان خود را شناخت. تیم فوتبال استقلال که با پشت سر گذاشتن فصلی خوب و کسب نتایجی رویایی در هفته بیست و هفتم قهرمانی خود را قطعی کرد تا ۳ هفته پایانی برای آنها جنبه تشریفاتی پیدا کند، می‌تواند با دغدغه کمتری به نقل و انتقالات فصل آینده خود نگاه کند.

یکی از نقاط مثبت استقلال در فصل بیست و یکم خریدهای خارجی خوب بود و فرهاد مجیدی با جذب ۴ بازیکن خارجی با کیفیت توانست تیمش را به اوج برساند.

کوین یامگا و رودی ژستد دو مهاجم فرانسوی هستند که از ابتدای فصل به خدمت گرفته شدند، عزیز بک آمانوف هافبک ازبکستانی که در پنجره زمستانی به جمع آبی پوشان پیوست و بالاخره رافائل دا سیلوا مدافع باتجربه و برزیلی که از لیگ عربستان به عنوان بازیکن آزاد به استقلال پیوست.

تنها بازیکن خارجی استقلال که قراردادش در پایان فصل جاری با آبی پوشان به اتمام خواهد رسید همین رافائل سیلوا است که بعد از جدایی یزدانی و مرادمند به استقلال پیوست و خیلی خوب توانست خلا مدافعان جدا شده را پر کند. به جز سیلوا، دیگر بازیکنان خارجی استقلال تا پایان فصل بعد با این تیم قرارداد داشته و بدیهی است با توجه به عملکرد خوبشان در این فصل و رضایت کامل فرهاد مجیدی، برنامه‌ای برای جدایی آنها وجود نداشته باشد.

مدیران باشگاه استقلال تمایل دارند قرارداد سیلوا را هم برای فصل بعد تمدید کرده که البته این موضوع هنوز محقق نشده است. شاید اصل مذاکرات به بعد از اتمام فصل موکول شود.

استقلالی‌ها ۳ دیدار دیگر تا پایان فصل در پیش دارند که به ترتیب به مصاف آلومینیوم اراک، مس رفسنجان و نفت مسجد سلیمان خواهند رفت و اگر قرارداد سیلوا برای فصل آینده تمدید نشود، نفت مسجد سلیمان را می‌توان آخرین بازی وی با پیراهن استقلال دانست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.