شاگردان یورگن کلوپ با فتح خانه قدیس‌ها امید خود را برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس زنده نگه داشتند.

شاگردان یورگن کلوپ با فتح خانه قدیس‌ها امید خود را برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس زنده نگه داشتند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی از هفته سی‌و‌هفتم، هفته ماقبل پایانی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، شب گذشته (سه‌شنبه) تیم فوتبال لیورپول در ورزشگاه سنت‌ماری میهمان ساوتهمپتون بود و میزبانش را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد.

لیورپول در حالی سه امتیاز این بازی را از آن خود کرد و بیست‌و‌هفتمین پیروزی‌اش را در این فصل جشن گرفت که گل اول را هم در دقیقه ۱۳ دریافت کرده بود. این گل را ناتان ردموند برای قدیس‌ها به ثمر رساند. البته برتری تیم میزبان تنها ۱۴ دقیقه به طول انجامید، چرا که تاکومی مینامینو کار را برای مرسی‌سایدی‌ها به تساوی کشاند. در دقیقه ۶۷ نیز جوئل ماتیپ گل برتری لیورپولی‌ها را وارد دروازه ساوتهمپتون کرد.

به این ترتیب لیورپول ۸۹ امتیازی شد و بار دیگر فاصله خود را با منچسترسیتی صدرنشین به یک امتیاز کاهش داد. این بدان معناست که اگر منچسترسیتی در هفته آخر رقابت‌ها در خانه استون‌ویلای تحت هدایت استیون جرارد مغلوب شود و لیورپول بتواند در آنفیلد بر واتفورد غلبه کند، شاگردان کلوپ سومین جام فصل‌شان را بالای سر خواهند برد.

هفته پایانی لیگ برتر انگلیس، روز یکشنبه هفته آینده با برگزاری همزمان تمامی بازی‌ها از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )