مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک، زدن تونل افتخار برای استقلال به مناسبت قهرمانی این تیم در لیگ بیست‌ویکم را اقدامی خوب توصیف کرد.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک، زدن تونل افتخار برای استقلال به مناسبت قهرمانی این تیم در لیگ بیست‌ویکم را اقدامی خوب توصیف کرد. حمید محرابی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط تیم آلومینیوم اراک در آستانه دیدار با استقلال اظهار داشت: از زمانی که رحمتی و دستیارانش به تیم ما اضافه شدند، شرایط فنی خوبی پیدا کرده‌ایم. این نگرانی وجود داشت که شاید مهدی رحمتی نتواند تیم را در آن مقطع جمع کند، اما با لطف خدا و زحمات شبانه‌روزی خودش از پس این کار برآمد و تیم روز به روز منظم‌تر و همدل‌تر شد.

از منصوریان تقدیر کردیم وی در مورد اینکه علیرضا منصوریان در نشست خبری دیدار آلومینیوم - صنعت نفت، با لپ‌تاپ صحنه‌های مشکوک داوری بازی را بررسی کرد، گفت: همیشه در اراک از بازیکنان و مربیان پیشین تیم تقدیر می‌کنیم و همین کار را در قبال منصوریان انجام دادیم. داوران ممکن است اشتباه کنند و هر کسی می‌تواند اشتباه داوری را در فدراسیون مطرح کند، اما موافق جهت‌دار کردن فضا نیستم و بهتر بود این اتفاق در نشست خبری نمی‌افتاد.

منصوریان تمرکزش را روی رشد فوتبال بگذارد، نه حواشی مدیرعامل باشگاه آلومینیوم در واکنش به اینکه منصوریان گفته بود یکی از اعضای پیشین هیئت مدیره باشگاه مخالف او بود، عنوان کرد: اعضای هیئت مدیره نظرات متنوعی دارند. زمانی که به آلومینیوم برگشتم، باشگاه به دنبال تعیین تکلیف سرمربی بود و کسی علیه منصوریان موضع نگرفت. بهتر بود که منصوریان در نشست خبری خویشتنداری می‌کرد. امثال او و رحمتی باید تمرکز خود را روی رشد فوتبال بگذارند و کمتر به حواشی بپردازند.

اعتراض خود را به احکام کمیته انضباطی مطرح کردیم محرابی در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه آلومینیوم به احکام کمیته انضباطی فدراسیون در قبال اتفاقات فینال جام حذفی اعتراض کرده است یا خیر، گفت: اعتراض خود را مطرح کردیم و اعضای کمیته‌های فدراسیون فوتبال وظایف خود را به نحو احسن انجام می‌دهند. پس از فینال جام حذفی و در آستانه دیدار با نساجی در لیگ برتر، جلسات متعددی با مقامات و هواداران داشتیم که ملاحظات لازم و مربوط به تیم میهمان را در نظر بگیریم.

بازیکن آلومینیوم بدون وضو وارد زمین نمی‌شود وی با بیان اینکه مدیران، مربیان و بازیکنان نباید به دنبال ملتهب کردن فضا باشند، تصریح کرد: به‌عنوان یک مسئول می‌گویم که مدیران مقصر ضعف فرهنگی هستند و اخلاق و بی‌اخلاقی از ما (مسئولان) آغاز می‌شود. در آلومینیوم از سرمربی و بازیکنان تیم یاد می‌گیریم. خدا را شکر در مقطعی در آلومینیوم هستم که چنین بازیکنانی در تیم فعالیت می‌کنند و من از بازیکنم که بدون وضو وارد زمین نمی‌شود، یاد می‌گیرم.

هواداران پرسپولیس از ما می‌خواهند استقلال را هم شکست دهیم مدیرعامل آلومینیوم اراک در مورد دیدار پنجشنبه شب با استقلال عنوان کرد: بازی با همه رقبا دشوار است، اما دیدار با استقلال و پرسپولیس اهمیت ویژه‌ای برای بازیکنان دارد. مقابل تیم‌های بزرگ بهتر، بازی می‌کنیم و امیدوارم خدا برای انجام شکست استقلال که کاری تاریخی خواهد بود، به ما کمک کند. تاکنون سه بار پرسپولیس را برده‌ایم و هواداران این تیم از ما می‌خواهند که استقلال را هم شکست دهیم!

تونل افتخار اقدام خوبی است؛ به آن فکر می‌کنیم محرابی در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است بازیکنان آلومینیوم برای استقلالی‌ها تونل افتخار بزنند یا خیر، اظهار داشت: اقدام خوبی است و باید با اعضای باشگاه مشورت کنیم. به آجورلو (مدیرعامل استقلال) ارادت ویژه‌ای دارم و او برادر بزرگتر ماست. قهرمانی را به مدیران، بازیکنان، مربیان و هواداران استقلال تبریک می‌گویم و اگر این کار (زدن تونل افتخار) را انجام دهیم، بسیار خوب می‌شود. به این موضوع فکر می‌کنیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )