مس کرمان موفق شد جای ملوان بندر انزلی در صدر جدول لیگ یک را بگیرد.

مس کرمان موفق شد جای ملوان بندر انزلی در صدر جدول لیگ یک را بگیرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (دوشنبه)، با برگزاری دیدارهای هفته سی‌ام رقابت‌ها پیگیری شد که نتایج بازی‌های این هفته به شرح زیر است:

پارس جنوبی جم ۳ - قشقایی شیراز یک

مس شهر بابک یک - شهرداری همدان یک

خیبر خرم‌آباد ۲ - رایکای بابل صفر

خوشه طلایی ساوه یک - آرمان گهر سیرجان یک

شمس آذر قزوین صفر - ملوان بندرانزلی صفر

سایپای تهران صفر - شاهین شهرداری بوشهر صفر

استقلال ملاثانی ۶ - ماشین‌سازی تبریز صفر

مس کرمان یک - ویستا توربین تهران صفر

شهرداری آستارا ۲ - استقلال خوزستان صفر

توقف ملوان بندر انزلی و برتری خانگی مس کرمان، نارنجی‌پوشان را با ۶۲ امتیاز و تفاضل گل بهتر از ملوان به صدر جدول رساند. ملوانان نیز با ۶۲ امتیاز به رتبه دوم سقوط کردند. مس و ملوان برای قطعی کردن صعود خود به لیگ برتر، به کسب تنها پنج امتیاز دیگر نیاز دارند.

آرمان گهر سیرجان با ناکامی در غلبه بر خوشه طلایی، با ۵۴ امتیاز در رده دوم ایستاد و حالا بخت زیادی برای صعود به لیگ برتر ندارد. خیبر خرم‌آباد هم ۵۲ امتیازی شد و با مستحکم کردن جایگاه خود در رده چهارم، همراه با سه تیم بالای خود برای صعود می‌جنگد.

در رقابت بقا در لیگ دسته اول نیز رایکا با ۳۲ امتیاز، در رتبه شانزدهم روزگار می‌گذراند و چهار هفته برای فرار از سقوط فاصله دارد. شاگردان پیروز قربانی با شکستی که در خرم‌آباد تجربه کردند، به لیگ دسته دوم نزدیک‌تر شدند. سایپا و ویستا توربین نیز ۳۵ امتیازی هستند و رده‌های چهاردهم و پانزدهم جدول را به خود اختصاص داده‌اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.