ستاره فرانسوی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن می‌گوید که به زودی تصمیمش در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش را اعلام خواهد کرد.

ستاره فرانسوی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن می‌گوید که به زودی تصمیمش در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش را اعلام خواهد کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن که با به ثمر رساندن ۲۵ گل در لوشامپیونه بهترین گلزن فصل جاری این رقابت‌هاست، شب گذشته (یکشنبه) موفق شد عنوان بازیکن سال لیگ فرانسه را برای سومین بار به خود اختصاص دهد. این جایزه هر سال توسط اتحادیه ملی بازیکنان حرفه‌ای فوتبال (UNFP) اعطا می‌شود.

امباپه ۲۳ ساله که پیش از این در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۱۹ موفق به کسب این عنوان شده بود، پس از کسب این جایزه گفت: بودن در اینجا همیشه باعث افتخار است. کسب این جایزه برای سومین بار متوالی باورنکردنی است. من این فصل به رسمیت شناخته شدنم را بیشتر از همیشه احساس کردم.

مهاجم فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن که شایعه پیوستنش به رئال مادرید در پایان فصل جاری مطرح است، در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش هم اظهار داشت: به زودی مشخص خواهد شد و تقریباً تمام شده است. بله، تقریباً تصمیم را گرفته‌ام.

بر اساس گزارش رسانه‌های فرانسوی انتظار می‌رود این مهاجم گلزن تصمیم خود در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش را پیش از حضور در تیم ملی فرانسه یعنی تا تاریخ ۲۸ مِی (۷ خرداد) اعلام کند.

کیلیان امباپه که از سال ۲۰۱۷ در عضویت باشگاه پاری‌سن‌ژرمن است و در پایان فصل جاری قراردادش منقضی می‌شود، در این مدت در ۲۱۶ بازی برای پاریسی‌ها به میدان رفته و آمار ۱۶۸ گل‌زده و ۸۷ پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.