مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، سرخپوشان سه بازی سخت تا پایان فصل دارند و اگر غفلت کنند رده دوم جدول را هم از دست می‌دهند.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، سرخپوشان سه بازی سخت تا پایان فصل دارند و اگر غفلت کنند رده دوم جدول را هم از دست می‌دهند. کوروش برمک در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست ۲ بر یک پرسپولیس مقابل سپاهان اظهار داشت: با توجه به حساسیت مسابقات این هفته، نتیجه بازی استقلال مقابل فولاد و پیروزی آبی‌پوشان، تقریباً قهرمانی شاگردان مجیدی مسجل شده بود و پرسپولیس می‌دانست که اگر سپاهان را شکست ندهد قهرمانی را صد درصد از دست خواهد داد. به عقیده من همزمان نبودن این بازی به ضرر پرسپولیس شد.

وی ادامه داد: البته عدم حضور تماشاگران هم تأثیرگذار بود، همچنین بازی با سپاهان دومین بازی بود که پرسپولیس خارج از خانه برگزار می‌کرد. مشکل دیگری که پرسپولیس با آن روبه‌رو بود، محرومیت گل‌محمدی و حضور سرمربی تیم روی سکوها بود که این اتفاق هم در عملکرد سرخپوشان تأثیر گذاشته بود. من پیش از این هم گفته بودم پرسپولیس مدت‌هاست تمرکز ندارد و حتی در بازی‌های دوستانه‌اش هم تنش دارد. در مقطعی لک به دلیل مسائل انضباطی کنار گذاشته می‌شود و یک زمان هم برای عبدی مشکلاتی پیش می‌آید. همه این مسائل به دلیل نبود تمرکز در تیم است. مشکل بزرگ دیگر پرسپولیس در فصل جاری این بود که این تیم مصدومان زیادی داشت و باید بررسی شود که علت اینکه پرسپولیس در یک فصل این همه مصدوم می‌دهد، چیست؟ باید نوع تمرینات، ریکاوری و بدنسازی بازیکنان با دقت بررسی شود.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس افزود: شاگردان گل‌محمدی مقابل سپاهان شروع خوبی داشتند، ولی بعد از چند دقیقه سپاهان بر بازی مسلط شد و کنترل کار را در دست گرفت. متأسفانه عطش برد در ساق بازیکنان پرسپولیس دیده نمی‌شد. ما فقط در ۱۰ دقیقه آخر دیدار مقابل سپاهان که تیم ۲ بر صفر عقب بود، پرسپولیس واقعی را دیدیم. در این بازی گل‌هایی که پرسپولیس دریافت کرد روی عدم تمرکز خط دفاع و دروازه‌بان بود. بعد از آن گل اول هم سیدجلال حسینی را از زمین خارج شد و با آمدن ابراهیمی تیم نتوانست انسجام خط دفاعی‌اش را حفظ کند. من چند هفته است که می‌گویم هیجانات، اتفاقات و حواشی یحیی را عصبی و دگرگون کرده و به همین دلیل تمرکز تیم به‌هم ریخته است. ما هنوز قدردان زحمات گل‌محمدی و تمام بازیکنان هستیم. پرسپولیس برای ما خیلی مهم است و اگر امسال هم قهرمان نشدیم چیزی از ارزش‌های قهرمانی‌های گذشته کم نشده است، ولی باید قبول کنیم که فوتبالی که پرسپولیس ارائه کرد قابل قبول هواداران نبود.

برمک با اشاره به گل‌های بدی که پرسپولیس در این فصل دریافت کرده است، یادآور شد: پرسپولیس تغییرات زیادی در ترکیبش داشته است و کادر فنی هنوز نمی‌داند لک درون دروازه قرار بگیرد یا گوهری. یا در خط دفاعی هنوز مشخص نیست زوج خط دفاعی تیم چه کسانی هستند. در دفاع چپ و راست‌مان هم وضعیت‌ تیم مشخص نیست. همانطور که گفتم شرایط تیم خوب نیست و یا فشار بیش‌ از حد می‌آورد یا میزان استراحتش بیش از حد نرمال است. من خیلی از شرایط درون تیم اطلاع ندارم، ولی به نظر می‌رسد جو درون تیم آشفته است و این موضوع مشهود است و استرس و عدم تمرکز در تیم می‌بینیم.

وی با بیان این موضوع که یک تیم نمی‌تواند همیشه قهرمان باشد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر قهرمانی از دست رفته، ولی سه بازی تا پایان فصل باقی مانده است و می‌توانیم با سه پیروزی نایب قهرمانی‌مان را قطعی کنیم. تیمی که پنج سال پشت سر هم قهرمان شد توانایی این را داشت که امسال هم قهرمان شود، ولی استقلال یک تیم منسجم و جنگجو در این فصل بود و البته شایسته قهرمانی. همانطور که گفتم سه بازی سخت تا پایان فصل داریم و اگر غفلت کنیم سپاهان جای پرسپولیس را می‌گیرد و اگر دومی را از دست دهیم باید بگوییم که کادر فنی و بازیکنان کارنامه ناموفقی داشتند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.