سرمربی تیم فوتبال بارسلونا می‌گوید تیمش به اهداف خود در فصل ۲۲-۲۰۲۱ رسید.

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا می‌گوید تیمش به اهداف خود در فصل ۲۲-۲۰۲۱ رسید. به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژاوی هرناندس که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (یکشنبه) در هفته سی‌و‌هفتم لالیگای اسپانیا با تساوی بدون گل در خانه ختافه، نایب قهرمانی‌اش را قطعی کرد، پس از این بازی گفت: بازی پیچیده‌ای بود بود و تساوی به هر دو تیم کمک کرد. ما موفق شدیم نایب‌قهرمانی خود در لالیگا را قطعی کنیم. ما با راهیابی به لیگ قهرمانان و سوپرجام اسپانیا به اهداف‌مان در این فصل رسیدیم. ما نتوانستیم با رئال مادرید در لالیگا رقابت کنیم. با این مقام دومی، فصلی را نجات دادیم که می‌توانست خیلی بدتر باشد.

وی همچنین در خصوص نقل‌وانتقالات هم اظهار داشت: هیئت مدیره می‌داند که ما چه کمبودهایی برای رقابت داشته‌ایم. در نتیجه ما به وضعیت تیم نگاه می‌کنیم و برای نقل‌وانتقالات اولویت‌بندی می‌کنیم. حالا زمان کار است تا سال آینده بتوانیم رقابت کنیم. در هفته‌های آینده در مورد ریکی پویگ و نام‌های دیگر صحبت خواهیم کرد. ما با بازیکنان صحبت خواهیم کرد و به وضوح نظرمان خواهیم گفت.

سرمربی بارسلونا تصریح کرد: بسته به شرایط اقتصادی باشگاه، خواهیم دید که در نقل‌وانتقالات چه اتفاقاتی خواهد افتاد. من خوشبین هستم اما باید ببینیم چه خواهد شد. در حال حاضر باید برنامه‌ریزی کنیم و زمان زیادی نداریم. باید تلاش کنیم تا رقابتی‌تر باشیم چون امسال این‌طور نبودیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.