سرمربی تیم فوتبال اینتر با یادآوری یک اتفاق تاریخی از دوران بازیگری‌اش به شاگردان خود برای حفظ امیدشان به کسب اسکودتو انگیزه داد.

سرمربی تیم فوتبال اینتر با یادآوری یک اتفاق تاریخی از دوران بازیگری‌اش به شاگردان خود برای حفظ امیدشان به کسب اسکودتو انگیزه داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، اینتر با پیروزی ۳ بر یک شب گذشته‌اش (یکشنبه) مقابل کالیاری فاصله ۲ امتیازی خود با میلان در هفته ماقبل آخر سری A را حفظ کرد تا همه چیز به هفته پایانی کشیده شود. در هفته آخر میلان میهمان ساسولو خواهد بود و اینتر پذیرای سامپدوریا. در حالی که اینتر فقط با کسب پیروزی می‌تواند قهرمان شود، میلان با یک تساوی هم اسکودتو را می‌برد. با این حال سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر همچنان به قهرمانی شاگردانش امید دارد.

او به شبکه DAZN گفت: بازی کردن بعد از پیروزی میلان آسان نبود اما با این حال ما برابر حریفی که در زمین خودش برای هم مشکل‌ساز می‌شود، خوب بازی کردیم. من به بازیکنانم به خاطر بازی‌شان تبریک می‌گویم چون در این زمین بازی کردن آن هم بعد از ۱۲۰ دقیقه بازی کردن برابر یوونتوس در فینال جام حذفی در روز چهارشنبه، کار آسانی نیست.

اینزاگی در ادامه با یادآوری یک اتفاق تاریخی از سال ۲۰۰۰ که خودش با پیراهن لاتزیو در روز آخر لیگ صدر جدول را از یوونتوس گرفت و قهرمان شد، درباره شانس مردانش برای رقم زدن اتفاقی مشابه گفت: ساسولو تیم بسیار خوبی است و بازیکنان بااستعداد فراوانی دارد. من انتظار دارم که کورس قهرمانی سری A تا آخرین دقایقش مستعد تغییر باشد. حالا که تا اینجای راه را آمده‌ایم، باید تا آخرش برویم. طبیعتاً ما از میلان پایین‌تر هستیم و باید ببریم و امیدوار باشیم که آنها هم ببازند اما این اتفاق قبلاً هم رخ داده، زمانی که من در لاتزیو بودم و ما در هفته آخر دو امتیاز کمتر از یوونتوس داشتیم اما یووه به پروجا باخت و ما قهرمان شدیم. پس این اتفاق می‌تواند تکرار شود.

سرمربی اینتر در پاسخ به این سؤال که بزرگترین چیزی که در اولین فصل مربیگری‌اش در این تیم بابت آن افسوس خورده چه بوده، تأکید کرد: بازی رفت‌مان برابر لیورپول در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان. لیورپول در سال ۲۰۲۲ فقط یک بار باخته که آن هم مقابل ما بود. اگر ما در آن بازی ۱۰ نفر نمی‌شدیم، چه کسی می‌داند که چه اتفاقاتی ممکن بود رخ دهد. با این حال من وقتی به عقب نگاه می‌کنم دو جامی که برده‌ام را می‌بینم ضمن اینکه هنوز شانس بردن اسکودتو را هم داریم. من هرگز فکر نمی‌کردم که در اولین فصل مربیگری‌ام در اینتر این اتفاقات رخ دهد و در اروپا هم پیشروی‌مان تنها توسط لیورپول متوقف شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.