روسونری با کسب یک پیروزی خانگی برابر آتالانتا، فاصله خود را با کسب اسکودتو بیش از پیش کاهش داد.

روسونری با کسب یک پیروزی خانگی برابر آتالانتا، فاصله خود را با کسب اسکودتو بیش از پیش کاهش داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه بازی‌های هفته سی‌و‌هفتم، هفته ماقبل آخر لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا، امشب (یکشنبه) تیم فوتبال میلان در ورزشگاه سن‌سیرو برابر آتالانتا با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید.

رافائل لیائو در دقیقه ۵۶ و تئو هرناندس در دقیقه ۷۵ گل‌های این بازی را برای میلان به ثمر رساندند تا روسونری ضمن کسب بیست‌و‌پنجمین پیروزی‌اش در این فصل سری A، هشتادو سه امتیازی شود و اختلاف خود را با اینتر رده دومی به ۵ امتیاز افزایش دهد. البته اگر اینتر در آخرین بازی امشب که از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران برگزار می‌شود بتواند بر میزبان خود کالیاری غلبه کند، دوباره فاصله را به ۲ امتیاز کاهش می‌دهد. هرچند در آن صورت هم میلان با کسب یک تساوی از آخرین بازی خود که هفته آینده در خانه ساسولو است، قهرمان می‌شود چرا که در نتایج بازی‌های رودررو با اینتر وضعیت بهتری دارد. اگر هم اینتر امشب نتواند کالیاری را شکست دهد، میلان زودتر اولین قهرمانی‌اش از سال ۲۰۱۱ را مسجل خواهد کرد.

آتالانتا اما با قبول دهمین شکست فصل خود با ۵۹ امتیاز در رده هشتم باقی ماند و شانس خود را برای کسب سهمیه رقابت‌های اروپایی فصل آینده کمتر کرد.

در جدول رده‌بندی سری A، میلان با ۸۳ امتیاز از ۳۷ بازی، اینتر با ۷۸ امتیاز از ۳۶ بازی، ناپولی با ۷۶ امتیاز از ۳۷ بازی و یوونتوس با ۶۹ امتیاز از ۳۶ بازی رده‌های اول تا چهارم را در اختیار دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.