سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: در بازی با گل‌گهر روی کمترین موقعیت‌های حریف گل خوردیم و سخت جریمه شدیم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: در بازی با گل‌گهر روی کمترین موقعیت‌های حریف گل خوردیم و سخت جریمه شدیم. به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد ربیعی در نشست خبری پس از دیدار شاگردانش مقابل گل‌گهر که با شکست ۲ بر یک مس به پایان رسید، گفت: به تیم گل‌گهر و قلعه‌نویی بابت این پیروزی تبریک و یک خداقوت هم به بازیکنان خودم می‌گویم که فوتبال درستی بازی کردیم. شاید اتفاقات بازی برای ما نبود و در مسیر بدشانسی قرار داشتیم.

وی ادامه داد: در روز بازی دو بازیکن ما مسموم شدند و دو بازیکن‌ مصدوم‌مان هم با تلاش کادرپزشکی به بازی رسیدند. مجبور شدیم مهرداد رضایی را در نیمه دوم به دلیل مصدومیت از بازی بیرون بکشیم . منشا هم با مصدومیت بازی کرد و پای چپ نداشت. به غیرت و تعصب بازیکنانم درود می‌فرستم. از بچه‌ها واقعا راضی هستم چون فلسفه بازی‌ ما رعایت می‌شود ولی به نتیجه کاری ندارم. این نوع ‌باخت‌ها ارزشمند است زیرا در نیمه اول و دوم ۵-۴ موقعیت مسلم گلزنی را از دست دادیم ولی روی کمترین موقعیت‌های حریف گل خوردیم و سخت جریمه شدیم.

ربیعی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه روی نقاط ضعف و قوت گل‌گهر کار کردیم ولی روی یکی از کرنرها گل خوردیم. بعد از گل دوم گل‌گهر هم موقعیت داشتیم. واقعا از بچه‌های تیمم تشکر می‌کنم و اینکه دربی کرمان یک فوتبال پرشور و تهاجمی بود برای استان کرمان باعث افتخار است. با احترام به گل‌گهر و قلعه‌نویی، مس رفسنجان امروز اصلا شایسته شکست نبود. از تماشاگران عزیز‌مان هم که امروز به ورزشگاه آمدند تشکر می‌کنم، تلاش‌مان را کردیم و قطعا کسانی که در ورزشگاه بودند از بازی لذت بردند.

سرمربی مس رفسنجان افزود: امیدوارم افشاریان فکر نکند که چون مس رفسنجان در رتبه پنجم و ششم جدول قرار دارد، بازی‌هایش مهم نیست، من با نهایت احترام می‌خواهم که دقت کنند و این نیست که داور اگر یک پنالتی بگیرد یا نگیرد بگوییم اشتباه کرده است. امروز بدترین قضاوت این فصل برای تیم من رخ داد و در یکسری از خطاها می‌توانست تیم گل‌گهر را با کارت‌های بیشتری روبه‌رو کند و من اصلا از قضاوت داور راضی نیستم.

ربیعی درباره تعویض پورامینی که پس از اینکه به عنوان یار تعویضی به زمین آمد، مجددا تعویض شد، تصریح کرد: مهرداد رضایی مصدوم بود و می‌خواستیم در بین دو نیمه تعویضش کنیم. بازی صفر - صفر بود و زمانی که یک بر صفر عقب بودیم تعویض کردیم و پورامینی به زمین آمد، بعد از اینکه مجددا عقب افتادیم تغییر تاکتیک دادیم و تعویض‌های دیگری داشتیم و خوب هم بازی کردیم و اگر بازی ۳-۴ دقیقه دیگر اضافه می‌شد ممکن بود گل دوم را هم بزنیم. این از آن بازی‌های بود که بیش از ۱۰-۱۱ موقعیت خوب گلزنی مقابل گل‌گهر ایجاد کردیم ولی بازی را نبردیم. گل‌گهر تیم خوبی است و اگر می‌بینیم که ۵ شکست دارد ۳ شکست آن رای انضباطی بوده است. از قلعه‌نویی هم بپرسید می‌گوید که هیچ تیمی در این فصل مثل مس رفسنجان این تیم را اذیت نکرده است. استان کرمان امروز خوشحال است و مایه مباهات است که این دو تیم اینقدر قدرتمند هستند.

وی درباره اشتباه عقیل کعبی که منجر به گل شد، عنوان کرد: عقیل جزو بازیکنان خوب و باکیفیت ما است، طبیعی است که بازیکن در جریان بازی اشتباه داشته باشد، بازیکنان رباط نیستند و عقیل کعبی هم جزو آن دسته بازیکنانی بود که با مصدومیت خودش را به این بازی رساند. جزو شاگردان بسیار خوب من و ۲ سال است که برای مس با تمام وجود بازی کرده و چیزی از ارزش‌های این بازیکن کم نمی‌کند. باید به یاد بیاوریم که کعبی فوتبال خوبی برای مس بازی کرده و ۲ گل فوق‌العاده هم برای ما زده و بعضی وقت‌ها اشتباهات رخ می‌دهد و من راضی هستم و خداوکیلی خیلی زحمت کشید. خط دفاعی ما خوب بازی کرد و در جریان بازی ما موقعیتی به حریف ندادیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.