سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان تمجیدی ویژه از همتای خود در تیم گل‌گهر سیرجان داشت و او را یکی از مفاخر فوتبال کشور و انسانی درست معرفی کرد.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان تمجیدی ویژه از همتای خود در تیم گل‌گهر سیرجان داشت و او را یکی از مفاخر فوتبال کشور و انسانی درست معرفی کرد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از رفسنجان، محمد ربیعی در نشست خبری پیش از دیدار مس رفسنجان - گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: خدمت باشگاه گل‌گهر سیرجان و استاد ارجمندم آقای قلعه‌نویی خیرمقدم عرض می‌کنم. با تیم بسیار خوب و توانایی بازی داریم و با وجود سختی‌هایی که بعد از دیدار با فجر سپاسی داشتیم، مهیای دیدار فردا (شنبه) شده‌ایم. مس رفسنجان و گل‌گهر دو تیم خوب استان کرمان هستند. پس از مدت‌ها، دو سال است که دربی استان معظم کرمان در لیگ برتر برگزار می‌شود که باعث بسی خوشحالی است و در جهت پیشرفت استان کرمان خواهد بود.

وی قلعه‌نویی را یکی از مفاخر فوتبال کشور و انسانی درست معرفی کرد و گفت: سال‌هاست ارتباط خوبی میان ما و نیز بین دو باشگاه وجود دارد. باعث افتخار من است که می‌توانم از تجربیات قلعه‌نویی استفاده کنم. دو تیم نتایج خوبی گرفته‌اند و این دیدار می‌تواند کیفیت خوبی داشته باشد. مس و گل‌گهر نمایش تهاجمی ارائه و موقعیت‌های زیادی روی دروازه رقبا خلق می‌کنند. بخش عمده نتیجه با تلاش محقق می‌شود و امیدوارم تیمی که لایق‌تر است، پیروز شود.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در مورد غایبان تیمش برای دربی کرمان تصریح کرد: سلیمانی، علیاری و اکبرپور را به صورت قطعی در اختیار نخواهیم داشت. گادوین منشا دو روز قبل از دیدار با نساجی، مصدومیت کشاله ران پای چپ داشت و این آسیب‌دیدگی ادامه دارد. با زحمت منشا و پزشکان تیم، او به وضعیت مطلوبی رسید و تمرینات سبکی با ما داشت. بازی کردن منشا به سونوگرافی از او و تشخصی کادر پزشکی بستگی دارد.

ربیعی با بیان اینکه مصدومیت منشا دو تا سه هفته طول درمان دارد و یک هفته از آن سپری شده است، خاطرنشان کرد: با غیبت علیاری، سلیمانی و منشا، چند بازیکن را در یک پست در اختیار نداریم و مقابل نساجی از فراز امامعلی و امید لطیفی استفاده کردیم. همه بچه‌ها شرایط خوبی را در وحدانیت تیمی تجربه می‌کنند و هر کسی که در زمین باشد، تمام زحمت و انرژی خود را می‌گذارد تا بهترین عملکرد خود را ارائه کند.

وی درباره سایر مصدومان مس رفسنجان بیان کرد: دو بازیکن دیگر هم مصدومیت دارند که فیزیوتراپ تیم، شرایط آنها را تا ساعت ۱۱ شب به من اطلاع می‌دهد. لیست تیم ما در دربی کرمان، در گروی گزارش پزشکی دقیق است و قطعاً بازیکنان جوان در لیست ما قرار می‌گیرند. منشا در لیست ۲۰ نفره ما خواهد بود و فرصتی برای بازیکنان جوان مانند لطیفی وجود دارد تا مانند دیدار با نساجی، هواداران را خوشحال کند. وظیفه من است که این فضا را برای بازیکنان جوان ایجاد کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.