مدیرعامل باشگاه شهر خودرو در پی شکست تیمش مقابل استقلال، باشگاه پرسپولیس را تهدید کرد که به توافقات خود با باشگاه مشهدی عمل کند.

مدیرعامل باشگاه شهر خودرو در پی شکست تیمش مقابل استقلال، باشگاه پرسپولیس را تهدید کرد که به توافقات خود با باشگاه مشهدی عمل کند. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اسماعیل حیدرپور پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: بازی را همه دیدند. بچه‌های ما خیلی خوب و باانگیزه بازی کردند و روی یک غفلت گل خوردیم. ما توانستیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که مقابل همه تیم‌ها این‌چنین بازی کنیم.

وی درباره پرونده شهر خودرو و پرسپولیس گفت: من تعجب می‌کنم چون دیدم که آقای ماجدی گفته است که این پرونده در کارتابل من نبود! نمی‌دانم کارتابل ایشان با برق کار می‌کند یا نفت و بنزین! سه سال است که در کارتابل نیست؟! کمال همنشین در ما اثر نکرد و فکر می‌کنم در سرپرست فدراسیون فوتبال اثر کرده است.

مدیرعامل باشگاه شهر خودرو در پاسخ به این سؤال که «با توجه به کمپینی که در فضای مجازی تشکیل شده ممکن است تنبیهاتی برای پرسپولیس در پیش باشد؟»، گفت: من به کمپین‌ها کاری ندارم. من می‌گویم قانون برای همه است. چیزی است که آقای درویش با ما توافق کرده بود و امیدواریم این مشکل حل شود. ما با باشگاه پرسپولیس توافقنامه داریم که اگر به آن عمل نکنند فکر می‌کنم به مشکل می‌خورند.

حیدرپور افزود: باشگاه پرسپولیس دو میلیارد قبل از عید به ما داده است و ۵۰۰ میلیون تومان هم طبق توافق‌نامه قبلی‌مان پرداخت کردند. باید تا الان حدود پنج میلیارد به ما می‌دادند که این اتفاق نیفتاده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.