مهاجم سابق استقلال و پرسپولیس تاکید کرد که آبی‌پوشان با برتری مقابل شهر خودرو ۹۰ درصد راه قهرمانی را طی کردند.

مهاجم سابق استقلال و پرسپولیس تاکید کرد که آبی‌پوشان با برتری مقابل شهر خودرو ۹۰ درصد راه قهرمانی را طی کردند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، فراز فاطمی پس از برتری یک بر صفر استقلال مقابل شهر خودرو در هفته بیست و ششم لیگ برتر گفت: قسمت شد بعد از مدت‌ها آمدم و بازی استقلال را از نزدیک دیدم. بازی جذاب، خوب و پرموقعیتی بود ولی هر چه از زمان بازی گذشت فشار روی استقلال بیشتر شد.

وی تصریح کرد: با شروع نیمه دوم استقلال موقعیت‌های زیادی داشت و سرانجام توانست در دقایق پایانی با تعویض‌های خوب مجیدی و با گل آرمان رمضانی بازیکن تعویضی خود به برتری برسد و شانس خود را برای قهرمانی بیشتر کند.

مهاجم سابق استقلال و پرسپولیس در خصوص ناراحتی هواداران استقلال از اتلاف وقت بازیکنان شهر خودرو گفت: این موضوع مقداری طبیعی بود. تیم‌های ضعیف‌تر و تحت فشار تماشاگر سعی می‌کنند بازی را کنترل کنند و این موضوع در فوتبال دنیا طبیعی است و چیز خاصی از این بابت نبود. با شروع نیمه دوم بازی قشنگی را شاهد بودیم.

فاطمی در خصوص شانس قهرمانی استقلال عنوان کرد: فکر می‌کنم با توجه به فاصله شش امتیازی و بازی‌های نسبتاً آسان‌تر استقلال در هفته‌های پایانی، این تیم ۹۰ درصد راه قهرمانی را رفته کرده است.

وی در خصوص برگزاری دیدار با حضور تماشاگران گفت: دلم برای این جو تنگ شده بود و آمدم از این جو لذت ببرم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.