مربی تیم آلومینیوم اراک از رضایت کارشناسان فوتبال از سبک بازی تیمش سخن گفت.

مربی تیم آلومینیوم اراک از رضایت کارشناسان فوتبال از سبک بازی تیمش سخن گفت. به گزارش خبرگزاری تسنیم، وحید فاضلی در نشست خبری پیش از دیدار گل‌گهر سیرجان و آلومینیوم اراک که از ساعت ۲۰ فردا (دوشنبه) برگزار می‌شود، اظهار داشت: از باشگاه گل‌گهر و امیر قلعه‌نویی تشکر می‌کنم که با ما همکاری کردند و زمین تمرینی خود را در اختیار ما قرار دادند. امیدوارم همه تیم‌ها به همین صورت تعامل داشته باشند و این فرهنگ تکثیر شود تا مشکلات این‌چنینی نداشته نباشیم.

وی با بیان اینکه از بزرگان فوتبال جز این رفتار انتظار نمی‌رود، تصریح کرد: گل‌گهر تیمی باشخصیت و محترم است که از کادر فنی و بازیکنان خوبی بهره می‌برد. شناخت کافی از حریف داریم و با توجه به فاصله کمی که نسبت به دیدار قبل داشتیم، تنها کارمان این بود که بازیکنان را ریکاوری کنیم. تمام تلاش ما این است که در ادامه مسیر لیگ، روند مثبتی داشته باشیم و شخصیت تیم آلومینیوم را به سطح بالاتری برسانیم.

مربی آلومینیوم اراک، روند شاگردان مهدی رحمتی را رو به رشد خواند و گفت: نتایج و شکل بازی آلومینیوم مورد پسند و تحسین کارشناسان بوده و دوست داریم در ادامه کار نیز همین روند را داشته باشیم. بازیکنان ما با ذهنیت خوبی بازی کرده‌اند و نتیجه گرفته‌اند. آنها تلاش می‌کنند در پایان فصل، آلومینیوم را به جایگاه خوبی برسانند و امیدواریم این موضوع در دیدار با گل‌گهر نمایان شود.

فاضلی با بیان اینکه گل‌گهر مدل بازی برجسته خودش را دارد، خاطرنشان کرد: این سبک بازی از تفکرات کادر فنی و نوع بازی گل‌گهر مشخص است و مربیان، تأکید خوبی روی اجرای برنامه‌های خود دارند. از گل‌گهر شناخت کافی داشته و بر نقاط ضعف رقیب اشراف کامل داریم. تلاش می‌کنیم با کنترل این برنامه‌ها، از نقاط ضعف تیم مقابل به حریف ضربه بزنیم. با احترام به تیم خوب و بزرگ گل‌گهر، امیدوارم در دیدار فردا موفق باشیم و سه امتیاز را بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.