سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ دلیل باخت خارج از خانه شاگردانش برابر ماینتس را توضیح داد.

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ دلیل باخت خارج از خانه شاگردانش برابر ماینتس را توضیح داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، یولیان ناگلسمان سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ پس از باخت ۳ بر یک روز گذشته (شنبه) مردانش در خانه ماینتس در هفته سی‌و‌دوم بوندس‌لیگا که برای باواریایی‌ها به خاطر مسجل شدن قهرمانی زودهنگام‌شان یک بازی کاملاً تشریفاتی بود، به خبرنگاران گفت: بعد از کسب ۱۰ قهرمانی متوالی این افت کاملاً طبیعی است. به نظر می‌رسد که تیم دیگر اشتیاقی ندارد. ما به نقطه‌ای رسیده‌ایم که یکسری چیزها باید تغییر کند. این وضعیتی است که تیم ما در حال حاضر دارد.

ناگلسمان افزود: ما در این فصل تعداد زیادی بازی‌ها و شکست‌هایی این چنینی داشتیم. من هم دلیلش را می‌دانم اما آن را به شما نخواهم گفت. خب این مسئله‌ای نیست که لازم باشد رسانه‌ها از آن مطلع شوند اما من آن را به اعضای تیم خواهم گفت.

سرمربی باواریایی‌ها در پایان عنوان کرد: ماینتس کارش را خوب انجام داد و کلی موقعیت گلزنی داشت و حقش بود که بازی را هم ببرد. به آنها تبریک می‌گویم. ما هم البته در بازی با توپ‌مان خوب بودیم اما راستش را بخواهید ماینتس آنقدر موقعیت داشت که ۸ یا ۹ گل هم بزند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.