سرمربی تیم فوتبال اینتر پس از صعود دوباره این تیم به صدر جدول سری A با غلبه بر رم به شاگردانش درباره قهرمان دانستن خود پیش از قطعی شدن این اتفاق هشدار داد.

سرمربی تیم فوتبال اینتر پس از صعود دوباره این تیم به صدر جدول سری A با غلبه بر رم به شاگردانش درباره قهرمان دانستن خود پیش از قطعی شدن این اتفاق هشدار داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیمونه اینزاگی پس از پیروزی ۳ بر یک تیمش در خانه برابر رم در هفته سی‌و‌چهارم سری A و صعود به صدر جدول با یک امتیاز برتری نسبت به میلان - در شرایطی که اکنون تعداد بازی‌های دو تیم برابر است - به شاگردان خود هشدار داد که هنوز نباید تصور کنند کارشان تمام شده است. میلان یکشنبه شب بازی خود در هفته سی‌و‌چهارم سری A را در خانه لاتزیو انجام می‌دهد، اما حتی در صورت پیروزی، اینتر می‌تواند صدر جدول را روز چهارشنبه هفته جاری با گرفتن سه امتیاز بازی معوقه‌اش برابر بولونیا پس بگیرد.

اینزاگی که تیمش برخلاف انتظار خیلی ساده از سد رمی‌ها گذر کرد، به شبکه DAZN‌ گفت: بیشتر از هر چیزی به شاگردانم به خاطر تمرکز بالای‌شان افتخار می‌کنم، چون باید اعتراف کنم که من واقعاً نگران این بازی بودم. به هر حال ما تنها سه روز قبل در دربی نیمه نهایی جام حذفی بازی کرده بودیم و امروز هم حریف‌مان تیمی بود که در ۱۲ هفته قبلی مسابقات شکست نخورده بود و بازیکنانی روی فرم داشت. بنابراین فقط با ارائه یک بازی طراز اول می‌شد این تیم را شکست داد و بازیکنانم هم دقیقاً همان را به من دادند.

اینزاگی درباره بازگشت لائوتارو مارتینس به روزهای گلزنی پس از سپری کردن یک دوره اُفت در اواسط فصل جاری هم گفت: او فقط به گل احتیاج داشت، همین. من هرگز نگران نبودم. در یک مقطع او گل نمی‌زد، اما می‌دیدم که همیشه در موقعیت‌های درستی برای گلزنی قرار دارد. او گاهی اوقات مانند سایر بازیکنان استراحت می‌کرد، اما الان دارد کارش را خوب انجام می‌دهد و باید همین روند را ادامه دهد.

سرمربی ایتالیایی اینتر افزود: رم در نیمه اول بروزوویچ و دفرای را کاملاً تحت کنترل داشت، اما در نیمه دوم آنها اشکرینیار را رها کردند. ما می‌بایست بهترین بازی‌مان را ارائه می‌کردیم و بازیکنان هم خیلی زود از زمان بازی مقابل میلان در دربی ریکاوری کردند و به این شیوه پنجمین برد متوالی‌مان را کسب کردیم، اما هنوز هیچ چیزی به دست نیاورده‌ایم. این هفته بازی معوقه‌مان برابر بولونیا را داریم که آن را هم باید ببریم. رقابت فشرده‌ای است. ما به فینال جام حذفی هم رسیده‌ایم پس در این مدت باقیمانده تا پایان فصل باید راهی برای تعادل دادن به انرژی فیزیکی و روانی بازیکنان پیدا کنیم، چون می‌خواهیم که فصل را با سینه‌هایی ستبر و سرهایی بالا به پایان برسانیم.

در پایان بازی به نظر می‌رسید که ژوزه مورینیو با اینزاگی چند جمله‌ای صحبت کرد. سرمربی اینتر در این مورد هم اظهار داشت: ما برای یکدیگر آرزوی موفقیت کردیم. مورینیو سرمربی خاصی است. او همیشه بسیار بامحبت بوده است. قبل از بازی‌مان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی هم ما ۴۵ دقیقه کنار هم نشستیم و صحبت کردیم، چون قبل از آن هرگز یکدیگر را ملاقات نکرده بودیم. برای صحبت درباره فوتبال او یک آدم فوق‌العاده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.