باشگاه منچستریونایتد وضعیت مهاجم لهستانی تیم فوتبال بایرن مونیخ را زیرنظر دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روبرت لواندوفسکی که در دو سال اخیر موفق شده عنوان بهترین بازیکن جهان (THE BEST فیفا) را برای دو سال متوالی به خود اختصاص دهد، شایعاتی در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش مطرح است، این در حالی است که قرارداد فعلی‌اش با بایرن مونیخ در پایان ماه ژوئن ۲۰۲۳ منقضی می‌شود.

بر اساس گزارش سایت «۹۰ min»؛ باشگاه منچستریونایتد نسبت به خدمت گرفتن مهاجم لهستانی باواریایی‌ها علاقه‌مند است و به همین منظور با مدیر برنامه‌های او تماس گرفته‌اند و وضعیت احتمال در دسترس بودن او در بازار نقل و انتقالات را جویا شده‌اند. در سوی دیگر بایرن مونیخ ارلینگ هالند را به عنوان جانشین احتمالی لواندوفسکی در نظر دارند اما برای جذب این مهاجم نروژی باید با باشگاه‌هایی همچون رئال مادرید، پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا، چلسی و منچسترسیتی رقابت کنند.

مدیر برنامه‌های لواندوفسکی ۳۳ ساله هم در صورتی که بایرن مونیخ بخواهد در تابستان پیش‌رو اقدام به فروش این مهاجم گلزن کند، گزینه‌های پیش‌روی او را مورد بررسی قرار خواهد داد. باشگاه منچستریونایتد در این خصوص خواستار دریافت اطلاعاتی درباره وضعیت این بازیکن شده‌اند.

آرسنال، چلسی، رئال مادرید و اتلیتکومادرید هم دیگر مشتریان ماشین گلزنی سرخپوشان مونیخی هستند و منچستریونایتد در راه جذب این بازیکن تنها نیست. لواندوفسکی این فصل در ۳۳ بازی ۳۹ گل برای بایرن مونیخ به ثمر رسانده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.