تیم فوتبال استقلال در حالی امروز در مشهد به میدان می‌رود که مجیدی چهار بازیکن تیمش را در اختیار ندارد اما به نظر می‌رسد با توجه به روشی که سرمربی آبی‌ها دارد این تیم تغییراتی نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، آبی پوشان تهران که تا پایان هفته نوزدهم بدون شکست در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر قرار دارند، در هفته بیستم در حالی به مصاف نساجی می‌روند که میزبان آنها به دلیل فقدان زمین مناسب در استان مازندران، در شهر مشهد از این تیم پذیرایی می‌کند. شاگردان مجیدی با ۴۷ امتیاز در صدر جدول قرار دارند و تحت هیچ شرایطی در پایان این هفته جایگاه خود را از دست نخواهند داد.

مجیدی در حالی تیمش را برای این بازی آماده کرده که ۴ بازیکن را به دلایل مختلف در اختیار ندارد. در حالی که سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند به دلیل اعزام به خدمت سربازی دیگر در اختیار این تیم نیستند، ابوالفضل جلالی به دلیل مصدومیت و وریا غفوری به دلیل انضباطی کاروان استقلال را در مشهد همراهی نمی‌کند.

آبی پوشان که بازیکن محرومی را در جمع نفرات خود نمی‌بینند، تنها با این ۴ غایب عازم مشهد شده‌اند تا امروز برابر نساجی به میدان بروند.

فرهاد مجیدی که در بازی گذشته توانست با ارائه فوتبالی برتر فجر را در تهران با شکست بدرقه کند، امروز در حالی بدون این ۴ بازیکن تیمش را به میدان می‌فرستد که بعید به نظر می‌رسد در ترکیب تیم برنده‌اش تغییری ایجاد کند.

استقلالی‌ها مثل همه بازی‌های اخیرشان درون دروازه از سید حسین حسینی استفاده می‌کنند و مثل بازی گذشته با دو مدافع میانی که شامل روزبه چشمی و محمد دانشگر باشند به میدان می‌روند. در سمت راست خط دفاعی این تیم صالح حردانی و در سمت چپ جعفر سلمانی به میدان خواهند رفت.

تکلیف زوج هافبک‌های میانی این تیم کاملاً روشن است و مهدی مهدی پور در کنار زبیر نیک نفس برای استقلال به میدان می‌روند و نقش هافبک‌های کناری هم بر عهده امیر حسین حسین زاده و عزیزبک آمانوف است. مجیدی در خط حمله تیمش هم تغییری ایجاد نمی‌کند و همچنان از زوج ژستد و یامگا استفاده خواهد کرد. این می‌تواند سیستم پایه آبی پوشان در بازی امروز باشد و آنها در جریان بازی قادر به تغییراتی در سیستم بازی خود با جابجایی نفرات هستند.

از جمله تغییراتی که در سیستم بازی آبی پوشان در جریان بازی می‌تواند اتفاق بیفتد، سوق پیدا کردن آمانوف به مرکز میدان و مستقر شدن پشت سر مهاجم نوک (رودی ژستد) و متعاقب آن باز شدن حسین زاده و یامگا به سمت کناره‌های زمین در چپ و راست و قدری فاصله گرفتن از مهاجم نوک می‌باشد.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل نساجی در هفته بیستم لیگ برتر؛

دروازه‌بان؛ سید حسین حسینی

مدافعان میانی؛ روزبه چشمی و محمد دانشگر

مدافع راست؛ صالح حردانی

مدافع چپ؛ جعفر سلمانی

هافبک‌های میانی؛ مهدی مهدی پور و زبیر نیک نفس

هافبک‌های کناری؛ عزیزبک آمانوف و امیر حسین حسین زاده

مهاجمان؛ کوین یامگا و رودی ژستد

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.