مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ خبر داد مدافع آلمانی این تیم در پایان فصل از جمع باواریایی‌ها جدا خواهد شد.

مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ خبر داد مدافع آلمانی این تیم در پایان فصل از جمع باواریایی‌ها جدا خواهد شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولیور کان مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ بعدازظهر امروز (چهارشنبه) با حضور در کنفرانس خبری به نمایندگان رسانه‌ها خبر داد؛ نیکلاس زوله در پایان فصل از بایرن مونیخ جدا خواهد شد. از دو باشگاه بارسلونا و چلسی به عنوان اصلی‌ترین مشتریان این مدافع آلمانی یاد شده است، این در حالی است که گفته می‌شود او در حال مذاکرات سطح پیشرفته‌ای با یک باشگاهی که نامش برده نشده، است.

کان در این باره گفت: مذاکرات با نیکلاس برای تمدید قرارداد به طول انجامید. ما به زوله پیشنهاد دادیم اما او قبول نکرد و می‌خواهد در پایان فصل باشگاه را ترک کند. ما در مورد پیشنهادها مسئولیت خاصی داریم. باید به شرایط مالی خاصی پایبند باشیم و در فوتبال طبیعی است که شما همیشه به توافق نرسید.

زوله ۲۶ ساله که قرارداد فعلی‌اش با بایرن مونیخ در پایان فصل جاری منقضی می‌شود، پیش از این گفته می‌شد مورد توجه دو باشگاه منچستریونایتد و نیوکاسل هم قرار دارد.

زوله که ۳۷ بازی ملی با پیراهن آلمان هم در کارنامه‌اش دیده می‌شود، در سال ۲۰۱۷ از هوفنهایم به جمع سرخپوشان مونیخی پیوست و تاکنون در ۱۵۸ بازی برای بایرن به میدان رفته و ۶ گل نیز به ثمر رسانده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.