سه باشگاه لیگ دسته اول با حکم کمیته انضباطی، به پرداخت جریمه نقدی محکوم شدند.

سه باشگاه لیگ دسته اول با حکم کمیته انضباطی، به پرداخت جریمه نقدی محکوم شدند. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی آرای مربوط به لیگ دسته اول فوتبال کشور را به شرح زیر صادر کرد:

در دیدار دو تیم پارس جنوبی جم و ویستا توربین تهران که در تاریخ ۱۹ دی ماه برگزار شد، تیم ویستا توربین به دلیل سوءرفتار ناشی از پنج اخطار به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال محکوم شد. ضمن اینکه هادی خیری بازیکن این تیم به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه، به دو جلسه محرومیت و پرداخت ۵۰ میلیون ریال محکوم شد.

در دیدار دو تیم مس شهر بابک و رایکای بابل که در تاریخ ۲۲ دی برگزار شد، سجاد هاشمی مربی تیم مس شهر بابک به دلیل بدرفتاری در قبال بازیکن مقابل، یک جلسه محروم و به پرداخت جریمه نقدی پنجاه میلیون ریال محکوم شد.

در دیدار دو تیم خیبر خرم‌آباد و ماشین‌سازی تبریز که در تاریخ ۱۱ دی برگزار شد، تیم ماشین‌سازی به دلیل سوءرفتار ناشی از دریافت شش اخطار، به پرداخت ۵۰ میلیون ریال محکوم شد. همچنین محمدرضا فرامرزی عضو تدارکات تیم ماشین‌سازی تبریز به دلیل بدفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه، به یک جلسه محرومیت و پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

در دیدار دو تیم رایکای بابل و خیبر خرم‌آباد که در تاریخ ۱۷ دی برگزار شد، تیم رایکا به دلیل سوءرفتار ناشی از پنج اخطار، به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال محکوم شد. ضمن اینکه این تیم به دلیل نقض اصول کلی رفتار، به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال محکوم شد.

محسن اسکینی مربی تیم خیبر نیز به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه، به یک جلسه محرومیت و پرداخت ۵۰ میلیون ریال محکوم شد.

در دیدار دو تیم سایپا و ماشین‌سازی تبریز که ۲۲ دی برگزار شد، تیم ماشین‌سازی به دلیل سوءرفتار ناشی از پنج اخطار به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال محکوم شد. ضمن اینکه محمدعلی ابراهیمیان سرمربی این تیم به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه، به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال محکوم شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.