هافبک تیم ملی فوتبال زنان در آستانه دیدار حساس ملی پوشان با چین تایپه دل نوشته‌ای در قرنطینه نوشت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال زنان ایران امروز (چهارشنبه) در آخرین بازی مرحله گروهی خود در مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۲ – هند، مقابل تیم چین تایپه صف آرایی خواهد کرد.

تیم ملی درحالی در این بازی به میدان می‌رود که سمانه چهکندی، نگین زندی، ثنا صادقی و مرضیه نیکخواه را به دلیل تست مثبت PCR در اختیار ندارد. سمانه چهکندی، هافبک تیم ملی که همراه سه ملی پوش دیگر در قرنطینه به سر می‌برد در آستانه بازی مهم تیم ملی با چین تایپه دل نوشته‌ای برای هم تیمی‌هایش نوشت.

دل نوشته هافبک تیم ملی در قرنطینه برای هم تیمی‌هایش

«سلام بچه‌ها جون، امیدوارم حال همتون خوب باشه مثل همیشه.

بچه‌ها الان نه تنها چشم همه ملت ایران به شماست بلکه من، ثنا، مرضیه و نگینم چشم انتظار برد شماییم.

ما ۱۹ تا شیر دختر داریم، که با جون و دل میرن، میترکونن و میان.

من به شما ایمان دارم، شماهم به خودتون ایمان داشته باشین.

شماها هیچ چیزی کم ندارین، من مطمئنم با غیرت ایرانیتون بازی می کنین مثل همیشه و دوباره تاریخ سازی می‌کنید.

دوستتون دارم، قوی باشید مثل همیشه.»

ایران برد – برد – برد

سمانه چهکندی

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات با حضور ۱۲ تیم در سه گروه چهار تیمی برگزار می‌شود و در نهایت ۵ تیم جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۳ استرالیا – نیوزلند را کسب می‌کند. در مرحله اول مسابقات، دو تیم نخست هر گروه به همراه دو تیم برتر رده سوم به مرحله یک چهارم نهایی صعود خواهند کرد. ۴ تیم صعود کننده به نیمه نهایی مستقیم راهی جام جهانی خواهند شد و یک تیم نیز از تیم‌های مرحله یک چهارم نهایی صعود خواهد داشت.

شاگردان مریم ایراندوست برای صعود بدون اما و اگر از مرحله گروهی محکوم به شکست تیم چین تایپه هستند که به عنوان تیم دوم صعود کنند. با توجه به اخراج تیم هند، یک امتیاز ملی پوشان حذف شد و همین کار را برای صعود به عنوان تیم سوم کمی پیچیده کرده است، در صورت شکست تیم ملی یا تساوی مقابل چین تایپه، کار صعود به عنوان تیم سوم، کمی پیچیده و به روز پایانی مسابقات مرحله گروهی موکول خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.