یک رسانه عراقی از سردرگمی سرمربی تیم ملی این کشور برای انتخاب ترکیب دیدار با ایران در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ خبر داد.

یک رسانه عراقی از سردرگمی سرمربی تیم ملی این کشور برای انتخاب ترکیب دیدار با ایران در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ خبر داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری «وین وین»، به گفته برخی منابع زلیکو پتروویچ سرمربی اهل مونته نگروی عراق هنوز ترکیب مورد نظرش برای بازی روز پنجشنبه مقابل ایران را انتخاب نکرده است.

دلیل ابهام پتروویچ نگرانی او از افزایش شمار مبتلایان به کرونا آن هم در شرایطی که AFC از موضع ایران در ماجرای سه بازیکن کرونایی عراق حمایت کرده و نتایج اولین آزمایشات که نشان دهنده سه بازیکن تیم ملی عراق به کرونا مبتلا هستند را مورد پذیرش قرار داده است. بر این اساس پتروویچ؛ امجد عطوان، یاسر قاسم و مناف یونس سه بازیکن اصلی خودش را در این بازی در اختیار ندارد و درخواست فدراسیون عراق برای تکرار آزمایش‌ها پذیرفته نشد.

بر اساس پروتکل‌ها در ایران تست کرونا در دو مرحله انجام می‌شود. ابتدا هنگام ورود به این کشور و سپس ۲۴ ساعت قبل از بازی که این مسئله موجب نگرانی اعضای کاروان عراق در تهران شده است. آنها به نتایج تست‌ها اعتماد ندارند و اعتراض و شکایت‌شان به ناظر و نماینده AFC هم سودی نداشته و کنفدراسیون فوتبال آسیا اقدامات صورت گرفته از سوی کشور میزبان را تایید کرده و انجام آزمایش مجدد در یک آزمایشگاه دیگر را نپذیرفته است.

این در حالی است که اعضای تیم عراق همچنان در انتظار اعلام نتایج آزمایش هفت بازیکنی هستند که به تازگی وارد ایران شده‌اند.

مهند جعاز بازیکن هاماربی سوئد، امیر العماری بازیکن گوتنبرگ سوئد، فرانس پتروس بازیکن فیبورگ دانمارک ، زیدان اقبال از منچستریونایتد، علی الحمادی از وایکمب وندرز انگلیس، سعد ناطق مدافع الشرطه عراق و میثم جبار بازیکن نیروی هوایی نفراتی هستند که با دریافت نتیجه منفی تست قادر به حضور در تمرینات خواهند بود.

دیدار ایران و عراق در چارچوب مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در گروه A ساعت ۱۸ فردا (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )