مهاجم پیشین یوونتوس نسبت به تمدید قرارداد این باشگاه با دیبالا ابراز ناامیدی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛الساندرو دل پیرو، اسطوره یوونتوس، معتقد است که بیانکونری برای رسیدن به توافق بر سر تمدید قرارداد پائولو دیبالا مشکل خواهد داشت. دیبالا و دل پیرو واقعاً روابط خوبی دارند و کاپیتان پیشین یوونتوس معمولاً هنگام بازگشت از ایالات متحده به تورین، جایی که در حال حاضر زندگی می‌کند، از کمپ تورین بازدید می‌کند.

گفته می‌شود یوونتوس و دیبالا برای قرارداد جدید ۱۰ میلیون یورویی در سال توافق کردند ولی بار دیگر مشخص شد دو طرف هنوز به توافق کامل نرسیده‌اند.

بیانکونری مذاکرات با مهاجم خود را در ماه فوریه از سر خواهد گرفت، اما دیبالا در حال حاضر واجد شرایط امضای پیش قرارداد با هر باشگاه دیگری است چرا که کم‌تر از ۶ ماه تا پایان قرارداد فعلی او باقی مانده است.

دل پیرو به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: اکنون شرایط پیچیده‌تر است. شرایط سخت است و فکر نمی‌کنم دیبالا به راحتی در یووه بماند. اگر این‌طور نبود تمدید قرارداد تا به حال حاصل شده بود.

این بازیکن ۲۸ ساله از سال ۲۰۱۵ تاکنون در ۲۷۶ بازی با بیانکونری ۱۱۱ گل به ثمر رسانده است.

پائولو دیبالا یکی از بازیکنان یوونتوس است که مشتریان خوبی دارد و خبرهای زیادی درباره جدایی او به گوش می‌رسد. آلگری سرمربی جدید یوونتوس نظر مثبتی روی این ستاره آرژانتینی دارد و از باشگاه خواسته که قرارداد او را تمدید کنند.

گاتزتا مدعی است تاتنهام هاتسپر شانس زیادی برای جذب پائولو دیبالا، مهاجم یوونتوس در تابستان ۲۰۲۲ دارد. این بازیکن آرژانتینی احتمالاً در پایان قرارداد در ماه ژوئن، باشگاه تورینی را به عنوان بازیکن آزاد ترک خواهد کرد.

بیشتر بخوانید

دختر تنیسور ایرانی اینگونه پدیده‌ جهان شد

قلم قرمز یحیی روی ۲ بازیکن

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.