فدراسیون فوتبال ایران آمادگی کامل خود برای پذیرایی از تماشاگران دیدار با عراق و امارات را اعلام کرده اما برای اقدام به بلیت فروشی منتظر نامه و تصمیم کتبی وزارت ورزش و جوانان است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران در حالی هفتم بهمن ماه سال جاری میزبان عراق در ورزشگاه آزادی است که هنوز تکلیف حضور تماشاگران در این دیدار از رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مشخص نیست.

شاگردان دراگان اسکوچیچ در صورت کسب پیروزی مقابل عراق، صعود خود به مهم‌ترین تورنمنت فوتبال دنیا را قطعی می‌کنند اما هنوز نمی‌دانند هواداری برای بر افراشتن پرچم ایران در ورزشگاه حاضر خواهد شد یا خیر!

فدراسیون فوتبال ایران در جلسات متعدد با مسئولان وزارت ورزش و وزارت کشور آمادگی خود برای میزبانی از هر تعداد هواداری که ستاد ملی مقابله با کرونا در ورزش مجوز حضورشان برای بازی‌های پیش روی تیم ملی ایران را بدهد اعلام کرده است.

این مجموعه هماهنگی‌های لازم با وزارت بهداشت برای تأیید حضور هواداران با توجه به تزریق دو دوز واکسن مورد تأیید را نیز داشته است و اطمینان لازم برای فروش صحیح بلیت به هر تماشاگری را نیز اعلام کرده است.

اهمیت حضور طرفداران در ورزشگاه به دلیل شیوع ویروس کرونا از آنجایی افزایش یافت که دولت سیزدهم نیز می‌خواهد صعود زودهنگام تیم ملی ایران به جام جهانی ۲۰۲۲ را پر رنگ جلوه دهد تا جشن ملی با حضور هواداران در ورزشگاه برگزار شود.

همین امر سبب شد تا علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت از برگزاری نشست بین ابراهیم رئیسی با حمید سجادی و شهاب الدین عزیزی خادم خبر بدهد و اعلام کند هواداران می‌توانند به ورزشگاه بیایند.

صحبت‌هایی که یکشنبه شب گذشته از سوی وی در رسانه‌ها تکرار شد تا وزیر کشور در گفتگوی امروز خود با خبرگزاری مهر آن را تأیید و اعلام کند: با توجه به علاقه مردم برای حضور و تشویق تیم ملی، با نهایت ملاحظات بهداشتی مقرر شد، تعداد مشخصی بتوانند برای تماشای بازی در ورزشگاه‌ها حضور پیدا کنند تا هم تیم ملی مورد حمایت قرار بگیرد و هم خواسته علاقه‌مندان عملی شده باشد.

وحیدی با اشاره به اینکه رعایت مسائل و مقررات بهداشتی در دستور کار است، اظهار کرد: جزئیات و اجرای این موضوع در دست وزارت ورزش است ولی از نظر ستاد ملی کرونا، و قرارگاه عملیاتی ابعاد این موضوع مشخص شده است.

به گزارش خبرنگار مهر حضور تماشاگران در بازی ایران و عراق در حالی از سوی مسئولان سیاسی کشور تأیید می‌شود که حسین شریفی سخنگوی فدراسیون فوتبال در این‌ باره گفت: منتظر نامه کتبی مراجع برای شروع روند بلیت فروشی برای آقایان و بانوان هستیم تا بتوانیم میزبان تعدادی از هواداران طبق پروتکل‌های بهداشتی باشیم.

بر اساس اطلاعات خبرنگار مهر فدراسیون فوتبال منتظر نامه نهایی وزارت ورزش به عنوان متولی ورزش در کشور است تا آن را امروز دریافت کرده و بدون از دست دادن زمان بتواند فردا سه شنبه فروش بلیت را به طور شفاف انجام دهد تا در صورت اعلام فیفا در اختیار مسئولان این نهاد بین المللی قرار دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.