سرمربی تیم فوتبال میلان با وجود از دست دادن دو امتیاز دیگر در خانه یکی رقبای مستقیمش در کورس قهرمانی از وضعیت شاگردانش در جدول ابراز خرسندی کرد.

سرمربی تیم فوتبال میلان با وجود از دست دادن دو امتیاز دیگر در خانه یکی رقبای مستقیمش در کورس قهرمانی از وضعیت شاگردانش در جدول ابراز خرسندی کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال یوونتوس شب گذشته (یکشنبه) در هفته بیست و سوم سری A ایتالیا در یک بازی خانگی مقابل میلان به تساوی بدون گل بسنده کرد و البته طعنه‌ای هم به مهره‌های هجومی تیمش زد.

یوونتوس در این بازی حتی یک شوت هم به سمت دروازه حریف شلیک نکرد و مهمترین موقعیتش برای گلزنی ضربه سر وستون مک‌کنی روی سانتر الکس ساندرو بود. این تساوی سبب شد که یووه با یک امتیاز اختلاف نسبت به آتالانتای رده چهارمی، در جایگاه پنجم بماند و فاصله ۷ امتیازی‌اش با میلان هم حفظ شود.

آلگری در پایان بازی به شبکه DAZN گفت: بازی خوبی بود. ما روزها بازی‌های زیادی برابر رقبای اصلی‌مان انجام داده‌ایم و اگر این بازی را می‌باختیم ۱۰ امتیاز از میلان فاصله می‌گرفتیم که این اتفاق بدی بود. باید با آرامش بیشتری بازی کنیم و تمرکزمان در یک سوم دفاعی زمین حریف را بالا ببریم، چون هنوز هم معتقدم که یوونتوس عجولانه بازی می‌کند و در زدن ضربات پایانی اشتباه می‌کنیم. بازی درگیرانه‌ای بود و تکل‌های محکمی زده شد. در کل بازی برابری بود و به نظرم تساوی عادلانه‌ترین نتیجه بود. من فکر می‌کنم که در نیمه دوم بازی ما مقابل میلانی که عملکرد خوبی داشت بهتر بود. با توجه به مقطعی از فصل که در آن قرار داریم و انجام دو بازی پی در پی با رقبای مستقیم، من از جایگاه تیمم راضی‌ام. من خوشحالم چون در این مسابقه بیشتر شبیه به یک تیم بودیم و درک کردیم که چه زمانی توپ را کنترل کنیم و چه زمانی حمله. کم‌کم داریم به جایی که می‌خواهم می‌رسیم. اعتماد به نفس و روحیه بازیکنان ما بهتر شده چون در ۱۲ بازی اخیرمان ۸ بار کلین شیت کرده‌ایم که این نشانه خوبی است.

هواداران یوونتوس در فضای مجازی در قالب پیام‌هایی طنزآمیز گفته‌اند که تیم‌شان زمانی که آلگری محروم بود و توسط دستیارش هدایت می‌شد، از نظر هجومی بهتر بازی می‌کرد، چرا که در دو بازی با هدایت او ۴ گل به ثمر رساند.

آلگری هم با اشاره به این موضوع به شوخی گفت: شاید بهتر باشد جای خودم را به لاندوچی (دستیار آلگری) بدهم چون تا وقتی که من روی نیمکت باشم ما هرگز ۴ گل نمی‌زنیم! شاید من مشکل تیم هستم!

سرمربی بانوی پیر افزود: با این حال ما نباید بیش از اندازه بی‌پروا شویم، چون این درست همان زمانی است که ما کمتر تحرک داریم، آهسته‌تر می‌دویم و این به ضررمان تمام می‌شوم. با توجه به شروع بدی که در این فصل داشتیم، من از جایگاهی که در آن قرار داریم راضی‌ام. ببینیم در ماه فوریه چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. این یکی از آن بازی‌هایی است بود که با هر اتفاقی ممکن بود همراه شود. ما فاصله ۷ امتیازی‌مان را با میلان حفظ کردیم که این نکته مهمی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.