راهی که مدیران گذشته پرسپولیس برای پرونده‌های بین المللی این باشگاه در پیش گرفتند و منجر به محرومیت و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات شد، در دوره رضا درویش هم با قدرت ادامه دارد!

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی یک بر صفر مقابل فولاد خوزستان در هفته شانزدهم لیگ برتر با ۳۵ امتیاز همچنان در جدال با استقلال تهران برای تصاحب صدر جدول قرار دارد.

سرخپوشان پایتخت در حالی پس از این پیروزی به تعطیلات زمستانی رفتند که همزمان با خبر تکراری دیگری مبنی بر محرومیت از سوی فیفا برای حضور در نقل و انتقالات لیگ برتر روبرو شدند!

باشگاه پرسپولیس از دوران محمدحسن انصاریفرد تاکنون نتوانست طلب ۹۶ هزار دلاری «کریستین اوساگونا» مهاجم نیجریه‌ای پیشین خود را پرداخت کند تا با حکم فیفا بار دیگر از حضور در نقل و انتقالات محروم شود.

محکومیتی که در دوران جعفر سمیعی و مجید صدری نیز بارها برای پرسپولیس رقم خورد اما مدیران وقت باشگاه هرگز درباره آن توضیحی ندادند تا پرسپولیس همچون شکایت «ماریو بودیمیر»، «برانکو ایوانکوویچ»، «گابریل کالدرون» و «خواکین» با محرومیت روبرو شود.

رضا درویش مدیرعامل جدید پرسپولیس نیز با وجود گذشت ۱۰ روز از حضور خود روندی مشابه با قبلی‌ها را طی می‌کند.

درویش با اصرار فراوان خبرنگاران حاضر به گفتگو درباره آخرین مشکلات باشگاه شد و عنوان کرد طلب اوساگونا ظرف یکی دو روز آینده پرداخت می‌شود اما صحبت از پنهان کاری باشگاه درباره اعلام احکام رسمی انضباطی فیفا نکرد.

اتفاقی که احتمالاً چند روز دیگر درباره شکایت «آنتونی استوکس» از پرسپولیس نیز منجر به رسانه‌ای شدن حکم فیفا می‌شود و درویش پس از آن درباره‌اش صحبت می‌کند. احتمالاً درویش فراموش کرده است درباره تضمین ۹ میلیارد تومانی پرسپولیس به سازمان لیگ درباره پرداخت طلب اوساگونا صحبت کند.

صادق درودگر رئیس کمیته بازاریابی سازمان لیگ فوتبال طی گفتگویی راجع به بدهی بین‌المللی «کریستین اوساگونا» عنوان کرده بود: «پرسپولیس ۹ میلیارد تومان نزد سازمان لیگ پول دارد و مشکلی از این بابت نیست.»

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مطالبات اوساگونا از سوی سازمان لیگ به حساب این بازیکن واریز می‌شود، عنوان کرد: هر زمانی باشگاه پرسپولیس شماره حساب اوساگونا را به ما اعلام کند، مطالبات این بازیکن به حساب او واریز خواهد شد. تاکنون باشگاه پرسپولیس به ما شماره حساب نداده است».

با این حال باشگاه پرسپولیس دچار محکومیت از سوی بازیکن نیجریه‌ای خود شد تا در آستانه نقل و انتقالات زمستانی با چالشی عجیب روبرو شود.

چرخه معیوب باشگاه‌داری در پرسپولیس با طرفداران میلیونی‌اش در حالی ادامه دارد که خبری از شفافیت مدیریت باشگاه نیست و آنها بدون هیچ توضیحی درباره خدشه دار کردن اعتبار پرسپولیس، هواداران این تیم را آزرده خاطر می‌کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.