سرمربی پاری‌سن‌ژرمن معتقد است که تیمش در نیمه دوم بازی شب گذشته با رمس در لوشامپیونه عملکرد بهتری را به نمایش گذاشته است.

سرمربی پاری‌سن‌ژرمن معتقد است که تیمش در نیمه دوم بازی شب گذشته با رمس در لوشامپیونه عملکرد بهتری را به نمایش گذاشته است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائوریسیو پوچتینو که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (یکشنبه) در هفته بیست‌ودوم لوشامپیونه فرانسه موفق شد با نتیجه ۴ بر صفر بر رمس غلبه کند و به یکه‌تازی خود در صدر جدول ادامه دهد، پس از این بازی گفت: به نظرم ما بازی را عالی شروع کردیم و در ادامه مرتکب اشتباهاتی شدیم و در این شرایط خلق موقعیت خوب دشوار بود. در نیمه دوم بهتر بازی کردیم، صبورتر بودیم، راه‌حلی برای خروج از زیرفشار رمس پیدا کردیم و موقعیت‌های بهتری برای گلزنی خلق کردیم.

وی همچنین در خصوص بسته ماندن دروازه‌ تیمش در این بازی اظهار داشت: گل نخوردن همیشه مهم است. این مورد خوبی است که باعث افزایش اعتماد به نفس تیم می‌شود. گل نخوردن و گلزنی اتفاق خوبی است.

سرمربی پاری‌سن‌ژرمن در پایان با اشاره به گلزنی وراتی، راموس، فائز و پریرا در این دیدار اظهار داشت: کسب پیروزی همیشه خوب است و این خوب بود که بازیکنانی در این دیدار گلزنی کردند که معمولاً گلزنی نمی‌کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.