سرمربی تیم فوتبال بانوان خاتون بم، گفت: ملی‌پوشان فوتبال ایران از اسم چین ترسیدند و علیرغم شکست برابر چین می‌توانیم به مرحله بعد صعود کنیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان خاتون بم، گفت: ملی‌پوشان فوتبال ایران از اسم چین ترسیدند و علیرغم شکست برابر چین می‌توانیم به مرحله بعد صعود کنیم. مرضیه جعفری در خصوص حذف تیم فوتبال بانوان هند از مسابقات جام ملت‌های فوتبال آسیا و احتمال صعود ایران به مرحله دوم این رقابت‌ها به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، گفت: احتمال شکست چین تایپه وجود دارد. اگر ملی‌پوشان خودشان را باور داشته باشند و شجاع بازی کنند پتانسل پیروزی برابر این تیم را داریم.

وی افزود: تیم ملی مربی خوبی مثل مریم ایراندوست را دارد و در صورتیکه ملی‌پوشان به خودباوری برسند می‌توانیم این تیم را شکست دهیم.

سرمربی تیم فوتبال خاتون بم خاطرنشان کرد: حتی اگر برابر چین تایپه پیروز هم نشویم احتمال صعودمان به مرحله بعد به عنوان تیم سوم وجود دارد.

وی درباره شکست تیم ایران برابر چین، اظهار داشت: ما از اسم چین ترسیدیم. درست است چین تیم فوق‌العاده بود، اما ما هم اشتباه فردی داشتیم.

جعفری به سطح بالای چین اشاره کرد و افزود: ما نمی‌توانیم خودمان را با تیمی که سال‌های سال روی تیمش سرمایه‌گذاری کرده است مقایسه کنیم. ما باید برنامه‌ریزی‌های مدونی داشته باشیم، چون از لحاظ کیفیت بازیکن و پتانسیل از آنها بالاتر هستیم اما نیاز به برنامه‌ریزی داریم تا به سمت آنها حرکت کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.