هافبک پیشین بایرن مونیخ احتمال بازگشتش به این باشگاه آلمانی را رد نکرد.

هافبک پیشین بایرن مونیخ احتمال بازگشتش به این باشگاه آلمانی را رد نکرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، باستین شواین‌اشتایگر که دو سال پیش در سن ۳۵ سالگی به دوران بازیگری ۱۸ ساله خود در رده حرفه‌ای پایان داد، احتمال بازگشتش به بایرن مونیخ را رد نکرد.

هافبک پیشین تیم‌های بایرن مونیخ و منچستریونایتد در گفت‌وگو با نشریه «بیلد» آلمان درباره احتمال بازگشتش به بایرن گفت: کمی بعد شاید این اتفاق بیفتد. در حال حاضر این موضوع برایم جذاب نیست. من از زندگی‌ام خیلی راضی هستم. فوتبال را البته دنبال و بازی‌های بایرن را از نزدیک پیگیری می‌کنم. در فوتبال هم هرگز نباید گفت هرگز! در حال حاضر فکر نمی‌کنم به باشگاه بایرن بازگردم، اما این روزها اوضاع می‌تواند خیلی زود تغییر کند.

شواین‌اشتایگر که دوران بازیگری خود در رده بزرگسالان را سال ۲۰۰۱ در تیم دوم باشگاه بایرن مونیخ آغاز کرد و سال ۲۰۰۲ به تیم اصلی این باشگاه پیوست، با باواریایی‌ها هشت بار قهرمان بوندس‌لیگا، هفت بار قهرمان جام حذفی آلمان و یک بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد.

او سال ۲۰۱۵ به منچستریونایتد پیوست و در این تیم روزهای کم‌فروغی را تجربه کرد، هرچند در این تیم هم موفق به کسب عنوان قهرمانی جام حذفی انگلیس شد. شواینی تابستان سال ۲۰۱۷ فوتبال اروپا را به مقصد MLS‌ ترک کرد تا دوران بازیگری‌اش را در تیم شیکاگو فایر به پایان برساند، تیمی که ۸۵ بازی برایش انجام داد و هشت گل زد.

شواین‌اشتایگر در فاصله سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۶ در ۱۲۱ بازی برای تیم ملی آلمان به میدان رفت و ۲۴ گل زد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.