بازیکنان پرسپولیس قبل از شروع دیدار مقابل فولاد خوزستان به استقبال جواد نکونام رفتند و برای حضور در زمین بازی از سرمربی تیم میهمان رخصت گرفتند.

بازیکنان پرسپولیس قبل از شروع دیدار مقابل فولاد خوزستان به استقبال جواد نکونام رفتند و برای حضور در زمین بازی از سرمربی تیم میهمان رخصت گرفتند. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب دیداری از هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، از ساعت ۱۸ امروز (شنبه) در ورزشگاه آزادی پذیرای تیم فوتبال فولاد خوزستان بوده است. بخشی از حواشی این بازی در زیر می‌آید:

* رضا درویش مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده است.

* وحید هاشمیان به همراه سایر دستیاران خارجی دراگان اسکووچیچ در تیم ملی فوتبال ایران، در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

* نکته قابل توجه درباره حضور دستیاران اسکووچیچ در ورزشگاه اینکه به دلیل سرمای هوا و نبود جایگاه مناسب در آزادی دقایقی سردرگم بودند و پس از هماهنگی عوامل اجرایی، مربیان تیم ملی در قسمت CIP ورزشگاه آزادی مستقر شدند.

* بازیکنان پرسپولیس قبل از شروع مسابقه همگی به استقبال جواد نکونام رفتند و برای حضور در زمین بازی از سرمربی فولاد رخصت گرفتند.

* جواد نکونام دقایقی قبل از سوت آغاز بازی کنار زمین با وحید امیری هافبک پرسپولیس به گفت‌وگو پرداخت. به نظر می‌رسد محور گفت‌وگوهای آنها درباره صحبت‌های امیری راجع به کارلوس کی‌روش سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران در یکی از برنامه‌های اینترنتی بوده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.