سپاهان با پذیرفتن پنجمین شکست فصل خود در رفسنجان عملا از کورس بالای جدول فاصله گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، در نخستین بازی از نیم فصل دوم رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۵ امروز سپاهان و مس رفسنجان در سرچشمه به مصاف هم رفتند که این دیداربا نتیجه ۳ بر یک به سود مس رفسنجان به پایان رسید.

این بازی با گلزنی سریع شهریار مغانلو برای سپاهان آغاز شد تا قبل از رسیدن به دقیقه یک بازی شاگردان نوید کیا از میزبان خود پیش بیفتند. در ادامه کار گادوین منشا ۲ بار در دقایق ۱۹ و ۳۶ (از روی نقطه پنالتی) دروازه سپاهان را باز کرد و نیمه نخست این بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

نیمه دوم این بازی به شکل سراسر تهاجمی از سوی دو تیم دنبال شد و هر دو تیم با به نمایش گذاشتن دیداری جذاب و زیبا بارها تا آستانه رسیدن به گل پیش رفتند که هربار این موقعیت‌ها از دست رفت؛ تا اینکه سرانجام محسن آذرباد کاپیتان رفسنجانی‌ها در دقیقه ۸۲ با ضربه‌ای برق آسیا قفل دروازه سپاهان را در نیمه دوم شکست و زیباترین گل این بازی را به ثمر رساند.

در این بازی سپاهان پنجمین شکست فصل خود را پذیرفت که این میزان شکست برای تیمی که ادعای قهرمانی دارد زیاد است و شاگردان نوید کیا رفته رفته از کورس قهرمانی دور می‌شوند. سپاهانی‌ها با این نتیجه ۲۹ امتیازی و در رده سوم باقی ماندند و مس رفسنجان ۲۶ امتیازی شد و موقتاً جای آلومینیوم را در رده چهارم جدول گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.