باشگاه یوونتوس قصد ندارد به این راحتی از رقابت برای جذب مهاجم فیورنتینا دست بکشد؛ برای همین به دنبال ارائه پیشنهادی جدید به اوست.

باشگاه یوونتوس قصد ندارد به این راحتی از رقابت برای جذب مهاجم فیورنتینا دست بکشد؛ برای همین به دنبال ارائه پیشنهادی جدید به اوست. به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه یوونتوس که پیش از این تلاشی نافرجام در راه به خدمت گرفتن دوشان ولاهوویچ از فیورنتینا داشت، خود را آماده ارائه پیشنهادی جدید به این مهاجم صربستانی می‌کند که رد کردنش دشوار است. این مهاجم ۲۱ ساله که این فصل در ۲۱ بازی سری A ایتالیا ۱۷ گل برای بنفش‌پوشان فلورانس به ثمر رسانده، با عملکرد خوبش نظر باشگاه‌های بزرگی همچون آرسنال و منچسترسیتی را به خود جلب کرده است اما یوونتوسی‌ها قصد کنار کشیدن از کورس برای جذب این بازیکن را ندارند.

روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» گزارش داد؛ یوونتوس آماده ارائه پیشنهادی جدید به ولاهوویچ است که شامل دستمزد ۷ میلیون یورویی در سال و پاداش‌های در نظر گرفته شده می‌شود، این در حالی است که دستمزد فعلی او در فیورنتینا ۸۰۰ هزار یورو در هر فصل است. یوونتوسی‌ها امیدوار هستند که با این پیشنهاد بتوانند ولاهوویچ را برای پیوستن به جمع راه‌راه پوشان تورین متقاعد کنند و او را در سری A نگه دارند.

جو بارون مدیر اجرایی باشگاه فیورنتینا روز گذشته فاش کرد که ولاهوویچ و مدیر برنامه‌هایش پیشنهاد یک باشگاه انگلیسی (احتمالاً آرسنال) را بابت جذب این مهاجم صربستانی رد کرده‌اند.

این مهاجم صربستانی که در سال ۲۰۱۸ از پارتیزان بلگراد به فیورنتینا پیوست و تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۳ هم با این باشگاه قرارداد دارد، تاکنون در ۹۸ بازی برای بنفش‌پوشان فلورانس به میدان رفته و آمار ۴۹ گل‌زده و ۸ پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.