مهاجم ۱۹ ساله بارسلونا به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ ممکن است دیگر نتواند این فصل برای این تیم به میدان برود.

مهاجم ۱۹ ساله بارسلونا به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ ممکن است دیگر نتواند این فصل برای این تیم به میدان برود. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بارسلونا در حالی بامداد روز جمعه در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا در جدالی ۱۲۰ دقیقه‌ای مقابل اتلتیک بیلبائو تن به شکست ۳ بر ۲ داد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد که آنسو فاتی مهاجم آبی‌واناری‌ها در وقت اضافه اول و در دقیقه ۹۶ به دلیل مصدومیت جای خود را به سرجینیو دِست داد.

باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه‌ای در تشریح وضعیت مهاجم ۱۹ ساله‌اش اعلام کرد که این بازیکن از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شده است و در روزهای آتی در خصوص نحوه درمان او تصمیم‌گیری خواهد شد. مهاجم اسپانیایی بارسلونا پیش از این به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو و همسترینگ ۱۹ بازی در رقابت‌های مختلف فصل جاری را از دست داده بود.

شبکه تلویزیونی «tv۳» کاتالونیا خبر داد؛ در صورتی که آنسو فاتی نیاز به عمل جراجی داشته باشد، فصل برای او تمام شده است. باشگاه در حال تصمیم‌گیری است که روند درمانی مهاجم جوانش به چه شکل باشد و احتمال عمل جراحی برای این بازیکن در کشور فنلاند وجود دارد. در سوی دیگر برخی رسانه‌های اسپانیایی از احتمال دوری دو تا سه ماهه فاتی گزارش داده‌اند، این در حالی است که اگر او به عمل جراحی نیاز نداشته باشد.

شماره «۱۰» بارسلونا، با وجود مصدومیت‌هایی که این فصل داشته، آمار پنج گل‌زده و یک پاس‌گل را در ۱۰ بازی از رقابت‌های مختلف فصل جاری را از خود بر جای گذاشته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.