بارسلونا با شکست تلخی که در خانه اتلتیک بیلبائو متحمل شد، امید خود را برای قهرمانی کوپا دل‌ری از دست داد.

بارسلونا با شکست تلخی که در خانه اتلتیک بیلبائو متحمل شد، امید خود را برای قهرمانی کوپا دل‌ری از دست داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های اتلتیک بیلبائو و بارسلونا بامداد امروز (جمعه) در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا (کوپا دل‌ری)، در ورزشگاه سان مامس باریا به مصاف هم رفتند که اتلتیک بیلبائو با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری رسید.

بیلبائو با گل ایکر مونیاین در دقیقه ۲ پیش افتاد، اما فران تورس در دقیقه ۲۰ برای اولین بار موفق به گلزنی برای بارسلونا شد و بازی را به تساوی کشاند. تیم میزبان در دقیقه ۸۶ توسط اینیگو مارتینس به گل دوم خود رسید و بارسا در آستانه حذف قرار گرفت، اما پدری در دقیقه ۳+۹۰ دروازه شاگردان مارسلینو گارسیا را گشود تا بازی در وقت اضافه دنبال شود.

تیم شهر بیلبائو در اولین دقیقه از وقت تلف شده ۱۵ دقیقه نخست وقت اضافه، صاحب ضربه پنالتی شد که مونیاین آن را به تور دروازه شاگردان ژاوی ارناندس چسباند و سند حذف مدافع عنوان قهرمانی و پُرافتخارترین تیم کوپا دل‌ری را امضا کرد.

آبی‌واناری‌ها هشت روز پیش با شکست مقابل رئال مادرید، از قهرمانی سوپرجام اسپانیا بازماندند و با توجه به اختلاف ۱۷ امتیازی با کهکشانی‌ها در صدر جدول، کار بسیار دشواری برای قهرمانی لالیگا دارند. هواداران بارسا امیدوار به قهرمانی تیم محبوب خود در جام حذفی اسپانیا بودند که این شانس را هم از دست دادند.

نکته نگران‌کننده برای کادر فنی بارسلونا، مصدومیت آنسو فاتی بود. این بازیکن که از دقیقه ۱۶ به زمین آمد، با مصدومیت شدید مواجه شد و در دقیقه ۹۶ جای خود را به سرجینیو دِست داد.

به این ترتیب تیم‌های رئال مادرید، والنسیا، اتلتیک بیلبائو، رئال بتیس، رئال سوسیه‌داد، مایورکا، رایو وایکانو و کادیس، در دور یک‌چهارم نهایی جام حذفی به میدان می‌روند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.