نزدیکی زمان دیدار تیم ملی ایران برابر عراق و بازی هوادار مقابل استقلال، سبب تغییر تاریخ دیدار شاگردان عنایتی با آبی‌های پایتخت شد.

نزدیکی زمان دیدار تیم ملی ایران برابر عراق و بازی هوادار مقابل استقلال، سبب تغییر تاریخ دیدار شاگردان عنایتی با آبی‌های پایتخت شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی که سازمان لیگ فوتبال امروز (پنجشنبه) ابتدا پنجم و سپس ششم بهمن را به‌عنوان تاریخ دیدار تیم‌های هوادار و استقلال اعلام کرده بود، دبیرکل فدراسیون فوتبال از تغییر مجدد زمان این مسابقه خبر داد.

حسن کامرانی‌فر که با شبکه خبر گفت‌وگو می‌کرد، درباره اعتراض دراگان اسکوچیچ به برگزاری دیدار هوادار و استقلال، یک روز پیش از مصاف ملی‌پوشان ایران با عراق اظهار داشت: مطابق نظر اسکوچیچ، با مدیران سازمان لیگ صحبت کردیم تا زمان این مسابقه را تغییر بدهیم و سرمربی تیم ملی، بازیکنان مد نظر خود را دعوت کند. از این دو باشگاه هم بازیکنانی در تیم ملی هستند. ان‌شاءالله تاریخ دیدار هوادار و استقلال را تغییر بدهیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا زمان دیدار هوادار و استقلال مجدداً تغییر می‌کند یا خیر، گفت: با توجه به برگزاری اردوی تیم ملی، باید این اتفاق بیفتد و در حال صحبت با مسئولان سازمان لیگ هستیم.

تیم ملی ایران روزهای ۷ و ۱۲ بهمن در چارچوب مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، به ترتیب مقابل عراق و امارات صف‌آرایی خواهد کرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )