بالا گرفتن اختلافات میان مسئولان باشگاه بارسلونا و بال فرانسوی این تیم، هیچ شانسی برای ادامه همکاری دو طرف باقی نگذاشته است.

بالا گرفتن اختلافات میان مسئولان باشگاه بارسلونا و بال فرانسوی این تیم، هیچ شانسی برای ادامه همکاری دو طرف باقی نگذاشته است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، بارسلونا پس از ناامید شدن از تمدید قرارداد عثمان دمبله تمام تلاش خود را روی فروش این بازیکن فرانسوی متمرکز کرده است. دمبله به دلیل نارضایتی از پیشنهاد آخر بارسلونا برای تمدید قراردادش حاضر نیست قراردادش را که در پایان فصل جاری منقضی می‌شود، تمدید کند. بارسلونا هم برای اینکه بازیکن سابق دورتموند را به عنوان بازیکن آزاد از دست ندهد، او را تحت فشار گذاشته که همین حالا و تا پایان پنجره نقل و انتقالات زمستانی نوکمپ را ترک کند تا حداقل از بابت انتقالش پولی عاید باشگاه شود.

در همین راستا بارسایی‌ها نام دمبله را در فهرست بازیکنان‌شان برای بازی امشب (پنجشنبه) مقابل اتلتیک بیلبائو در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا قرار نداده‌اند.

نشریه موندودپورتیووی کاتالونیا به نقل از متئو آلِمانی مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا درباره دمبله نوشته است: ما از ماه جولای با مدیربرنامه‌های دمبله وارد مذاکره شده‌ایم اما بازیکن و مدیربرنامه‌هایش تمام پیشنهادهای ما را رد کردند. کاملاً مشخص است که او نمی‌خواهد در بارسلونا بماند. به همین دلیل هم ما به مدیربرنامه او گفتیم که دمبله باید فوراً از تیم ما برود و امیدواریم که تا روز ۳۱ ژانویه این اتفاق رخ دهد.

طی چند هفته اخیر از باشگاه‌های یوونتوس و منچستریونایتد به عنوان مشتریان اصلی دمبله ۲۴ ساله یاد شده اما این در شرایطی است که بودجه بانوی پیر برای خرید یک بازیکنی در حد دمبله کفاف نمی‌دهد و به همین دلیل انتقال او به لیگ برتر محتمل‌تر به نظر می‌رسد. او سال ۲۰۲۰ هم به انتقال به منچستریونایتد نزدیک بود. در جزیره علاوه بر من‌یونایتد، لیورپول و چلسی هم به عنوان مشتریان دمبله معرفی شده‌اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.