پیشکسوت تیم فوتبال استقلال از رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی توسط بازیکنان این تیم انتقاد کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال از رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی توسط بازیکنان این تیم انتقاد کرد. منصور رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره ابتلای ۱۷ بازیکن تیم فوتبال استقلال به ویروس کرونا اظهار داشت: وقتی ۱۷ نفر دچار ویروس کرونا می‌شوند، مقصر خودشان هستند. امکان دارد در اردوها، سفر به شهرستان‌ها یا حتی خارج از مسابقات و تمرینات یکی دو نفر به دلیل عدم رعایت پروتکل بهداشتی کرونا گرفته و به سایر بازیکنان سرایت کرده باشد. این تعداد نشان می‌دهد کادر پزشکی و مدیریت ضعیف کار کرده‌اند. بی‌سابقه است که ۱۷ نفر از یک تیم کرونا بگیرند. خیلی مواقع پیش می‌آید دو سه بازیکن کرونا می‌گیرند که اشکالی ندارد ولی ابتلای ۱۷ نفر نشان می‌دهد که پروتکل‌ها رعایت نشده است.

وی افزود: بازیکنان استقلال باید بدانند میلیون‌ها هوادار چشم به این تیم دارند و باید پروتکل‌ها را رعایت کنند. استقلال تا هفته دهم تمرکز کافی نداشت اما از این هفته بعد روند تیم خوب شد و روی غلتک افتاده بود و با این اتفاق ممکن است تیم آسیب ببیند.

پیشکسوت استقلال در خصوص انتقاد مسئولان پیکان از اتفاقات رخ داده گفت: کسی عمداً کرونا نمی‌گیرد که با جانش بازی کند. مگر می‌شود چنین چیزی در ذهن بازیکنان باشد؟ استقلال صدرنشین لیگ است و روند رو به رشدی داشت و این اتفاق بیشتر به ضرر آبی‌پوشان است تا تیم‌های دیگر.

رشیدی در رابطه با بحث جدایی رشید مظاهری از استقلال عنوان کرد: نمی‌دانم مشکل مظاهری بازی نکردن است یا پول، چون اطلاع دقیقی ندارم. نعمت بزرگی نصیب استقلال شده که سه دروازه‌بان آماده دارد. اینها باید قدر همدیگر را بدانند. هر کسی نیمکت نشین باشد، ناراحتی‌اش طبیعی است اما نباید مشکلی برای تیم به وجود بیاورد. مظاهری باتجربه است و باید یک بار برای همیشه مشکلاتش را حل کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.