پیشکسوت آبی پوشان گفت: کرونا بحث امروز و دیروز و پدیده ناشناخته‌ای نیست که اینطور در باره آن صحبت کرده تا افکار عمومی منحرف شود.

محمد نوری پیشکسوت آبی پوشان در گفتگو با خبرنگار مهر و در واکنش به برخی صحبت‌های مطرح شده پیرامون ابتلا به کرونا تعداد زیادی از بازیکنان استقلال اظهار داشت: از شنیدن بعضی صحبت‌ها تعجب می‌کنم؛ بعضی‌ها طوری صحبت می‌کنند انگار تازه امروز به کرونا رسیده‌اند و نمی‌دانند چه پدیده عجیبی است. می‌خواهند طوری به افکار عمومی جهت دهند که استقلال از پیکان ترسیده با صحنه سازی این بازی را به تعویق انداخته است.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: این حرف‌ها نه تنها استقلال، بلکه خیلی‌های دیگر را که در انجام تست‌ها و اعلام نتایج آن دخیل بودند را زیر سئوال بردند. البته آنها با صراحت حرف دل شان را نزدند اما چه کسی است که فحوای کلام شان را متوجه نشود.

وی اضافه کرد: سئوال من از مدیران پیکان این است که آیا خودشان حاضر بودند در این خصوص ریسک کنند و با تیمی که گفته می‌شود تعدادی از بازیکنانش حتی علائم کرونا را دارند بازی کنند؟

عضو کمیته پیشکسوتان استقلال در ادامه به شرایط این تیم اشاره کرد و گفت: آبی پوشان نیم فصل خوبی را سپری کردند و این نتایج انتظارات را از آنها در نیم فصل دوم بالا می‌برد و کارشان را دشوار می‌کند. حالا همه هواداران و پیشکسوتان از این تیم تنها انتظار قهرمانی دارند؛ به خصوص که مشخص شد تیم ظرفیت این کار را دارد.

نوری خاطرنشان ساخت: در تعطیلات نیم فصل وظایف مجیدی بسیار حساس‌تر و مسئولیت او سنگین‌تر می‌شود. مجیدی در نقل و انتقالات پیش فصل عملکرد خوبی داشت و نفراتی را جذب کرد که در جریان بازی‌ها تاثیرگذار بودند و در موفقیت‌های تیم سهم داشتند. حالا آنها باید با جذب یکی دو خارجی خیلی خوب دیگر در نیم فصل دوم تیمی به مراتب قوی‌تر از نیم فصل نخست داشته باشند.

کارشناس فوتبال در خصوص غیبت این تیم در رقابتهای این فصل لیگ قهرمانان آسیا بیان داشت: سالهاست که این خطر فوتبال ایران را تهدید می‌کرد و دیر یا زود باید این اتفاق می‌افتاد. این استقلال و پرسپولیس نیستند که از آسیا حذف شدند، بلکه فوتبال دولتی در ایران شکست خورد؛ یا بهتر است بگویم سیاستگذاری‌های کلان و اشتباه ورزش برای فوتبال در ایران شکست خورد. باید یک بسیج عمومی در فوتبال صورت گیرد تا مشکلات به صورت ریشه‌ای حل شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.