شاگردان دیه‌گو سیمئونه با قبول شکستی خارج از خانه در ایالت باسک، وداعی زودهنگام با رقابت‌های جام حذفی فوتبال اسپانیا داشتند.

شاگردان دیه‌گو سیمئونه با قبول شکستی خارج از خانه در ایالت باسک، وداعی زودهنگام با رقابت‌های جام حذفی فوتبال اسپانیا داشتند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال اسپانیا موسوم به کوپا دل ری، شب گذشته (چهارشنبه) تیم فوتبال اتلتیکومادرید در ورزشگاه آنوئتا میهمان رئال سوسیه‌داد بود و این بازی را با نتیجه ۲ بر صفر به میزبان باسکی خود واگذار کرد تا از صعود به مرحله بعدی مسابقات بازماند.

عدنان یانوزای در دقیقه ۳۳ و الکساندر سورلوت در دقیقه ۴۷ گل‌های تیم آبی‌و‌سفیدپوش باسک را به ثمر رساندند تا این تیم در جمع هشت تیم برتر کوپا دل ری قرار بگیرد.

این دومین ناکامی شاگردان دیه‌گو سیمئونه برای کسب جام در فصل جاری پس از شکست مقابل دیگر تیم منطقه باسک، اتلتیک بیلبائو در نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا بود.

در ادامه بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا، امشب رئال مادرید از ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران میهمان الچه خواهد بود و پس از آن بارسلونا از ساعت ۲۳:۵۹ در خانه اتلتیک بیلبائو به میدان می‌رود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.