سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند تمجید بی‌سابقه‌ای از تیمش کرد و گفت که فوتسال ایران باید به احترام این باشگاه، ایستاده دست بزند.

سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند تمجید بی‌سابقه‌ای از تیمش کرد و گفت که فوتسال ایران باید به احترام این باشگاه، ایستاده دست بزند. محمود خوراکچی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برتری ۶ بر ۴ کراپ الوند مقابل گیتی‌پسند اصفهان اظهار داشت: گیتی‌پسند در چند سال اخیر اعتبار فوتسال ما را بالا برده است و همیشه تا آخرین لحظه برای قهرمانی می‌جنگد. این تیم از هفته هشتم صدرنشین است و ما آنالیز خوبی از آن داشتیم. اشتباهات حریف و توانایی بازیکنان ما باعث شد نیمه اول را به خوبی به پایان برسانیم.

«داوری هم روی دو گل گیتی‌پسند تأثیرگذار بود، اما حریف می‌توانست گل‌های دیگری بزند.»، وی ضمن بیان این جمله تصریح کرد: ۳ بر صفر از صدرنشین جلو بودیم و طبیعی بود تحت فشار قرار بگیریم که بر خلاف صحبت کشاورز، مالکیت رقیب به ۸۰ درصد نرسید. می‌خواستیم با استحکام دفاعی، در ضدحملات به دروازه گیتی‌پسند نزدیک شویم و سه گل دیگر هم در نیمه دوم زدیم. چند موقعیت را در این نیمه از دست دادیم. گیتی‌پسند روز خوبی را سپری کرد، اما بازیکنان ما فوق‌العاده بودند.

سرمربی کراپ الوند با تمجید بسیار از شاگردانش به تسنیم گفت: به خاطر اتحاد تیمی و پیروزی در پنج دیدار متوالی، همه باید برای ما ایستاده دست بزنند. برخی آقایان می‌گویند بازیکن‌سالاری بر کراپ الوند حاکم است و مربیان باید به بازیکنان باج بدهند. چنین موضوعی در تیم ما وجود ندارد و بازیکنان می‌دانند باید وظایف خود را به نحو احسن انجام بدهند. صحبت از بازیکن‌سالاری، فرار رو به جلو و توجیهی برای (نتایج) نیم‌فصل اول است.

خوراکچی با بیان اینکه احترام متقابلی میان بازیکنان و مربیان کراپ الوند وجود دارد و این باج دادن نیست، خاطرنشان کرد: گواردیولا به بازیکنان منچسترسیتی احترام می‌گذارد و آنها هم برای مربی خودشان تلاش می‌کنند. پس بگوییم در منچسترسیتی هم بازیکن‌سالاری وجود دارد؟ برای مربیان پیشین کراپ الوند آرزوی موفقیت می‌کنم، اما باید از بازیکنان تیم دفاع کنم. آنها توان انجام کارهای بزرگی را دارند، اما ادعایی نداریم و می‌دانیم ممکن است اتفاقات لیگ به ضرر ما هم باشد.

وی در مورد فاصله سه امتیازی کراپ الوند با صدر جدول و اینکه آیا نماینده قزوین برای قهرمانی لیگ برتر تلاش می‌کند یا خیر،‌ بیان کرد: در زمان قرارداد قول قهرمانی ندادم و فقط گفتم با تمام توانم کار می‌کنم تا بهترین نتیجه تاریخ کراپ الوند را رقم بزنیم. بازی به بازی جلو می‌رویم و خیلی خوشحالیم که نفس ما پشت مدعیان قهرمانی است. از قهرمانی ناامید نیستیم و کراپ به شخصیتی رسیده که می‌تواند جایگاه خوبی به دست بیاورد.

سرمربی کراپ الوند درباره انتخاب وحید شمسایی به‌عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتسال عنوان کرد: ما نتایج خوبی با مربیان ایرانی به دست آورده‌ایم. شمسایی روزی باید روی نیمکت تیم ملی می‌نشست و باید کمک کنیم بهترین تصمیمات را بگیرد. او فوتسال را به خوبی می‌شناسد و اعتباری بین‌المللی در جهان دارد. ناظم‌الشریعه هم زحمات زیادی در تیم ملی کشید و افتخارات زیادی به دست آورد. تغییر نسل کاری دشوار است و امیدوارم به سود فوتسال ایران باشد. ملی‌پوشان فعلی هنوز می‌توانند به تیم ملی کمک کنند، اما تصمیم با کادر فنی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.