سرمربی تیم فوتبال میلان مدعی شد که داور بازی منتهی به شکست شاگردان او مقابل اسپتزیا از او و تیمش بابت ارتکاب اشتباهی تأثیرگذار عذرخواهی کرده است.

سرمربی تیم فوتبال میلان مدعی شد که داور بازی منتهی به شکست شاگردان او مقابل اسپتزیا از او و تیمش بابت ارتکاب اشتباهی تأثیرگذار عذرخواهی کرده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال میلان هفته بیست‌و‌دوم سری A را شب گذشته (دوشنبه) در حالی با شکست خانگی ۲ بر یک مقابل اسپتزیا پشت سر گذاشت که داور بازی مارکو سرا با یک تصمیم بحث برانگیز تأثیر بسزایی در رقم خوردن نتیجه داشت. تصمیم مارکو سرا که خشم میلانی‌ها را در پی داشت، مردود اعلام کردن گل جونیو مسیاس برای میلان آن هم چند ثانیه قبل از به ثمر رسیدن گل برتری حریف در دقیقه ششم وقت‌های تلف شده نیمه دوم بود. او به اشتباه این گل را مردود اعلام کرد تا یک ضربه آزاد به سود روسونری اعلام کند اما این ضربه نه تنها ثمری به سود تیم میزبان نداشت بلکه در ضد حمله به یک فرصت برای گلزنی اسپتزیا تبدیل شد.

استفانو پیولی سرمربی میلانی‌ها در پایان بازی به شبکه DAZN گفت: من سعی کردم بازیکنانم را آرام کنم اما نتوانستم و گلی که اسپتزیا زد هم گواه آن است. درست است که در حق‌مان بی‌عدالتی شد اما ما خودمان را هم باید مقصر بدانیم. در واقع در گلی که خوردیم خودمان و داور مقصر بودیم. متأسفم که این را می‌گویم اما حتی خود داور هم عذرخواهی کرد. شاید صحنه‌ای که او خطا تشخیص داد حتی خطا هم نبود. تأسف‌‌آور است. با این حال ما باید در نیمه اول گل‌های بیشتری می‌زدیم. امشب برای ما شب بدی بود و حالا باید خودمان را برای جبران آن آماده کنیم.

تئو هرناندس مدافع میلانی‌ها در نیمه اول قبل از اینکه لیائو گل اول بازی را برای روسونری به ثمر برساند، یک پنالتی را به هدر داد.

پیولی افزود: ما باید برنده بازی می‌شدیم اما نمی‌دانم چطور آن را باختیم و این هم ضربه سنگینی است. می‌دانستیم که موقعیت گلزنی داریم. گل لیائو باید به ما اعتماد به نفس و روحیه بیشتری برای زدن گل‌های بعدی می‌داد اما نتوانستیم برتری‌مان را تثبیت کنیم. با این حال فصل طولانی است و هنوز زمان زیادی تا پایان آن باقی مانده است.

میلان در حالی در خانه به تیم شانزدهم جدول باخت که در دو بازی بعدی‌اش در سری A برابر دو رقیب سرسخت مانند یوونتوس و اینتر قرار خواهد گرفت.

سرمربی قرمزومشکی‌پوشان شهر میلان در این باره هم گفت: امشب حق‌مان نبود که بازنده باشیم. اشتباه‌مان دریافت گل اول بود. این بخشی از بازی است که باید بیشتر روی آن کار کنیم. نتیجه این بازی برای کسب پیروزی در بازی‌های بعدی به ما انگیزه مضاعفی خواهد داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.