سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان کسر هفت امتیاز از تیمش را ظلمی بی‌سابقه دانست و گفت آنها از لحاظ روحی به هم ریخته‌اند.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان کسر هفت امتیاز از تیمش را ظلمی بی‌سابقه دانست و گفت آنها از لحاظ روحی به هم ریخته‌اند. به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار نساجی مازندران - گل‌گهر سیرجان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: در شهر مقدس مشهد هستیم. ان‌شاءالله خدا به حرمت آقا امام رضا (ع) همه رفتگان را بیامرزد و همه بیماران را شفا بدهد. تشکر ویژه‌ای از کادر درمان و مدافعان سلامت دارم که در دو سال اخیر زحمات زیادی کشیده‌اند. شرایط در جام حذفی دشوار و بازی‌ها در این مسابقات، فینال محسوب می‌شوند. باید تمرکز خوبی داشته باشیم و کمتر اشتباه کنیم. نساجی حریف فردای ما هم نشان داده یک تیم بسیار خوب و منسجم است که فوتبال را خیلی خوب بازی می‌کند.

وی با اشاره به کسر هفت امتیاز از گل‌گهر سیرجان با حکم کمیته انضباطی تصریح کرد: به واقع در حق ما ظلم شد و فکر نمی‌کنم چنین اتفاقی در تاریخ رخ داده باشد. گل‌گهر فوتبال شادابی بازی می‌کرد، اما از لحاظ روانی به هم ریخت. خدا را شکر تیم در کمترین زمان جمع و جور شد و از بازیکنان، مدیریت باشگاه و عتیقی (مدیرعامل کارخانه گل‌گهر) تشکر می‌کنم.

سرمربی گل‌گهر سیرجان درباره غایبان تیمش برابر پدیده خاطرنشان کرد: مقابل ذوب‌آهن شش هفت بازیکن را در اختیار نداشتیم و نسبت به آن بازی شرایط بهتری داریم. بازیکنانی که برابر ذوب‌آهن به میدان رفتند، نهایت تلاش خود را کردند. امیدواریم با بازیکنانی که در اختیار داریم، بازی خوبی ارائه و به مرحله بعدی صعود کنیم. تیم ما باید شرایط خوب خود را حفظ کند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۸ )