هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ذوب‌آهن را خیلی خوب آنالیز کرده بودیم و با تمرکز بالا توانستیم این تیم را با یک نتیجه خوب شکست دهیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ذوب‌آهن را خیلی خوب آنالیز کرده بودیم و با تمرکز بالا توانستیم این تیم را با یک نتیجه خوب شکست دهیم. به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مهدی ترابی پس از پیروزی ۳ بر صفر پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: خداراشکر که توانستیم از این مرحله عبور کنیم و باید تمرکزمان را برای ادامه مسابقات بگذاریم تا روند موفقیت‌آمیز‌مان را ادامه دهیم.

وی در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کرد ذوب‌آهن را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهند، تصریح کرد: واقعیت این است که ذوب آهن را خیلی خوب آنالیز کردیم. شاید کسی فکرش را هم نمی‌کرد که نتیجه بازی ۳ بر صفر شود، ولی ما با تمرکز بالا بازی و تمام تلاش‌مان را کردیم. خیلی خوب بازی کردیم و به آنچه استحقاقش را داشتیم رسیدیم.

بازیکن پرسپولیس در خصوص بازی‌های تیم ملی عنوان کرد: قطعا تیم ملی بازی‌های سختی خواهد داشت، ولی همه یکدل آماده صعود تیم ملی به جام جهانی هستند. اسکوچیچ و تمام بازیکنانی که به تیم ملی دعوت می‌شوند تمام تلاش‌شان را می‌کنند تا پرچم کشورمان بالا نگه داشته شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )