مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن می‌گوید که داور مسابقه در دیدار این تیم مقابل پرسپولیس پراشتباه بوده و یک پنالتی هم برای آنها اعلام نکرد.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن می‌گوید که داور مسابقه در دیدار این تیم مقابل پرسپولیس پراشتباه بوده و یک پنالتی هم برای آنها اعلام نکرد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اصفهان، آرمان قاسمی پس از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس در جام حذفی و شکست ۳ بر صفر گفت: با توجه به شرایطی که در بازی رفت لیگ داشتیم، می‌دانستیم بازی با پرسپولیس سخت است. در نیمه اول و گل اول که پرسپولیس زد، همه دیدند و بازیکنان ما معتقد به خطا بودند و حتی بیشتر بازیکنان پرسپولیس می‌گفتند در آن صحنه خطا شده، اما داور خطا اعلام نکرد و همان توپ به گل اول پرسپولیس تبدیل شد.

وی افزود: تقریباً تمام صحنه‌های ۵۰-۵۰ به نفع پرسپولیس سوت زده شد، در حالی که ما میزبان هم بودیم. یک صحنه کاملاً مشکوک هم از دید ما وجود داشت و اگر آن صحنه در محوطه جریمه ما رخ می‌داد، داور پنالتی اعلام می‌کرد، اما داور خطایی اعلام نکرد.

مدافع ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: متأسفانه در بازی‌های حذفی هم وقتی گل اول را دریافت می‌کنید، به خصوص مقابل تیم‌هایی که بازیکنانی دارند که روی ضد حمله سریع هستند، قطعاً سخت می‌شود. جام حذفی است و ما هم چیزی برای از دست دادن نداشتیم، نیمه دوم بازی رو به جلو انجام دادیم که متأسفانه اگر دقت نکنید تنبیه می‌شود و این اتفاق برای ما هم افتاد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۰ )