گروه استان‌ها - مربی تیم فوتبال صنعت مس کرمان گفت: تیم فولاد خوزستان بازی خوب و سطح بالایی دارد و برد ما ظرفیت‌های بازیکنان جوان و استعدادهای استان را مطرح کرد.

گروه استان‌ها - مربی تیم فوتبال صنعت مس کرمان گفت: تیم فولاد خوزستان بازی خوب و سطح بالایی دارد و برد ما ظرفیت‌های بازیکنان جوان و استعدادهای استان را مطرح کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمود محمودی‌نیا مربی تیم فوتبال صنعت مس کرمان امشب در نشست خبری بعد از بازی مس کرمان و فولاد خوزستان از سری مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور اظهار داشت: این برد را به همه مردم کرمان تبریک می‌گویم و با این برد ظرفیت‌های بازیکنان جوان و استعدادهای استان را مطرح کردیم.

مربی تیم فوتبال صنعت مس کرمان ادامه داد: تیم فولاد خوزستان بازی خوب و سطح بالایی دارد، امروز جوانان ما در مقابل این تیم بازی کرد و به لطف خدا پیروز شدیم؛ ما برای بازی برنامه داشتیم و حیف بود که بازی منجر به برد ما نشود.

مربی تیم فوتبال صنعت مس کرمان افزود: هیچ وقت منفی نبودم اما امروز از بعضی صحنه‌های داوری گلایه مند هستم؛ بعضی صحنه‌ها که یکسان بود اما متفاوت سوت زده شد و خوشحالم که خدا با ما بود و امروز تیم مس پیروز شد.

وی بیان کرد: امسال ترکیب تیم مس کرمان ۶۰ درصد بچه‌های جوان هستند که در لیگ هم بازی می‌کنند و جوانی تیم، کار ما را سخت کرده چرا که سختکوشانه تمرین می‌کنند اما چاره‌ای نداریم و فقط باید از ۱۱ بازیکن در داخل زمین استفاده کنیم.

محمودی‌نیا گفت: ظرفیت شهر کرمان در فوتبال بسیار بالا است، باید دلها را کنار هم گذاشت و از این ظرفیت استفاده کرد و خداوند به دل‌های در کنار هم کمک می‌کند؛ حب و بغض‌ها را باید در فوتبال کنار گذاشت.

وی بیان کرد: ظرفیت‌های کرمان همه کنار هم هستند و این حس خوب به تیم و بازیکنان آرامش می‌دهد و فرزاد حسینخانی سرمربی تیم زندگی خود را برای این تیم گذاشته است.

مربی تیم فوتبال صنعت مس کرمان افزود: باید فشارها را کم کنیم، با برنامه دو ساله باشگاه مس کرمان همراه باشیم و نباید هیچ فشاری روی مجموعه بیاریم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های مس کرمان و فولاد خوزستان از ساعت ۱۴:۳۰ امروز (دوشنبه)، در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور و در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به مصاف هم رفتند که تیم مس کرمان در ضربات پنالتی با نتیجه ۵ بر ۴ به برتری رسید. این نتیجه در حالی رقم خورد که بازی در پایان ۱۲۰ تلاش دو تیم به نتیجه تساوی یک - یک انجامید.

جواد نکونام، سرمربی فولاد خوزستان امشب در نشست خبری بعد از بازی مس کرمان شرکت نکرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.