تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی مقابل ذوب‌آهن به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی مقابل ذوب‌آهن به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ذوب‌آهن در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۵:۳۰ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی ۳ بر صفر شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید.

وحید امیری در دقیقه ۳۵ و مهدی عبدی در دقایق ۶۸ و ۷۶ سه گل سرخپوشان را وارد دروازه سبزپوشان اصفهانی کردند تا پرسپولیسی‌ها به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی صعود کنند.

پرسپولیس در هفته یازدهم لیگ برتر نیز با نتیجه ۲ بر صفر ذوب‌آهن را شکست داده بود و امروز دومین پیروزی متوالی سرخپوشان مقابل تیم اصفهانی و مهدی تارتار در فاصله چند هفته به دست آمد.

ترکیب ذوب‌آهن: حبیب فرعباسی، امیرحسین صدقی (۴۶- امیر شبانی)، محمد قریشی، پویا پورعلی، محمد سلطانی‌مهر، مسعود ابراهیم‌زاده، رضا خالقی‌فر، میلاد جهانی، آرمان قاسمی، سجاد دانایی و محمد خدابنده‌لو.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی (۸۵-علی شجاعی) ، فرشاد فرجی (۶۸-وحدت هنانوف)، سیامک نعمتی، سعید آقایی، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، مهدی ترابی (۸۵-محمد عمری)، احسان پهلوان، وحید امیری و مهدی عبدی (۷۹-منوچهر صفروف).

داور: موعود بنیادی‌فر

نیمه اول

دقیقه ۱۵: پاسکاری هماهنگ بازیکنان پرسپولیس با یک ارسال دقیق توسط سعید آقایی داخل محوطه جریمه به مهدی عبدی رسید که ضربه سر این بازیکن به شکلی خطرناک از روی دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۷: توپ‌گیری و حرکت پا به توپ احسان پهلوان، پرسپولیسی‌ها را صاحب یک موقعیت خوب گلزنی دیگر کرد که در این صحنه قریشی با یک تکل خوب مانع گلزنی عبدی شد و شوت این بازیکن پس از برخورد به مدافع ذوب‌آهن دور شد.

دقیقه ۲۸: پویا پورعلی به دلیل خطا روی مهدی ترابی اولین کارت زرد بازی را دریافت کرد.

دقیقه ۲۹: شوت سیامک نعمتی از پشت محوطه جریمه را حبیب فرعباسی در اختیار گرفت.

دقیقه ۳۵: شوت فنی و زیبای وحید امیری از گوشه محوطه جریمه گل اول پرسپولیس را به زیبایی وارد دروازه فرعباسی کرد.

دقیقه ۴۳: خالقی‌فر به دلیل اعتراض به داور دومین کارت زرد بازی را از موعودی‌فر گرفت.

نیمه دوم

دقیقه ۶۲: نفوذ و شوت میلاد جهانی از گوشه محوطه جریمه را حامد لک با جاگیری خوب دور کرد.

دقیقه ۶۴: محمد سلطانی‌مهر سومین کارت زرد ذوبی‌ها را از داور دریافت کرد.

دقیقه ۶۸: احسان پهلوان با حرکتی انفرادی و تکنیکی دفاع ذوب‌آهن را بهم ریخت و سپس سانتر دقیق این بازیکن روی خط شش قدم را مهدی عبدی با ضربه سر به گل دوم پرسپولیس تبدیل کرد.

دقیقه ۷۲: سید جلال حسینی به دلیل خطا روی بازیکن ذوب‌آهن اولین کارت زرد پرسپولیس در این بازی را دریافت کرد.

دقیقه ۷۶: کار تاکتیکی و هماهنگ بازیکنان پرسپولیس و یک و دوی نعمتی و ترابی بازهم سرخپوشان را به یک موقعیت خوب گلزنی رساند که پاس کات‌بک نعمتی را مهدی عبدی با یک ضربه بغل پا وارد دروازه فرعباسی کرد تا گل سوم پرسپولیس به ثمر برسد.

دقیقه ۹۰: ضربه سر بازیکن ذوب‌آهن روی ضربه ایستگاهی اعلام شده به سود این تیم را حامد لک با یک دست مهار کرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۴ )