مهاجم گابنی توپچی‌های لندن با ترک اردوی تیم ملی کشورش به انگلیس بازخواهد گشت.

مهاجم گابنی توپچی‌های لندن با ترک اردوی تیم ملی کشورش به انگلیس بازخواهد گشت. به گزارش خبرگزاری تسنیم، فدراسیون فوتبال گابن اعلام کرد به پی‌یر امریک اوبامیانگ اجازه داده است تا به دلیل مشکل قلبی‌‌ که برایش به وجود آمده، اردوی تیم ملی فوتبال گابن را که در حال حاضر برای بازی در جام ملت‌های آفریقا ۲۰۲۱ در کشور کامرون حضور دارد، ترک کند و برای پیگیری روند بهبودی‌اش به باشگاه آرسنال برگردد.

مهاجم آرسنال که به دلیل مثبت شدن تست کرونایش دیدار نخست گابن در جام ملت‌های آفریقا مقابل کومور را از دست داده بود، اخیراً به تمرینات تیم ملی گابن اضافه شده بود، اما به دلیل مشکل قلبی در بازی با غنا در همین رقابت‌ها نیز غایب بود.

اوبامیانگ ۳۲ ساله در حالی به باشگاه آرسنال باز می‌گردد که در پنج بازی اخیر توپچی‌های لندن در ترکیب این تیم نبوده است. این مهاجم گابنی به خاطر بی‌انضباطی اخیرش مورد غضب میکل آرتتا و مدیران باشگاه آرسنال قرار گرفته و بازوبند کاپیتانی نیز از او گرفته شده است.

اوبامیانگ اخیراً از باشگاه آرسنال مرخصی گرفته بود تا به دلیل مشکلات خانوادگی به گابن سفر کند، اما او دیرتر از موعد مقرر به لندن بازگشت و در کنارش عکسی از او لو رفت که نشان می‌داد به جای رفتن به گابن در بارسلوناست و در حال زدن خالکوبی جدیدی روی بدنش که همین مسئله واکنش مدیران باشگاه آرسنال را به همراه داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.