تیم ملی فوتبال الجزایر با قبول شکستی غیرمنتظره در جام ملت‌های آفریقا شانس رسیدن به رکورد شکست‌ناپذیری تیم ملی ایتالیا را از دست داد.

تیم ملی فوتبال الجزایر با قبول شکستی غیرمنتظره در جام ملت‌های آفریقا شانس رسیدن به رکورد شکست‌ناپذیری تیم ملی ایتالیا را از دست داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تهدید تیم ملی الجزایر برای خارج کردن یک رکورد مهم از چنگ تیم ملی ایتالیا دفع شد.

الجزایری‌ها شب گذشته برای ارتقای رکورد ۳۵ بازی متوالی بدون شکست‌شان به مصاف تیم ملی گینه استوایی رفتند و برخلاف انتظار با نتیجه یک بر صفر به حریف نه چندان مطرح خود باختند.

ریاض محرز و شاگردانش در صورت کسب پیروزی در این بازی فاصله خود با رکورد تیم ملی ایتالیا را به حداقل می‌رساندند و با کسب یک پیروزی دیگر در کنار آتزوری به عنوان تیم‌های دارنده بیشترین بازی بدون باخت متوالی قرار می‌گرفتند.

در این بین حتی اگر این اتفاق رخ می‌داد هم بسیار بعید بود که رکورد الجزایری‌ها از سوی فیفا به رسمیت شناخته شود چرا که آمار رسمی تعداد بازی‌های بدون شکست متوالی این تیم از نظر فدراسیون جهانی فیفا ۲۵ مورد است. دلیل این اختلاف هم آن است که الجزایری‌ها باخت ۳ بر صفرشان مقابل مراکش در ماه اکتبر سال ۲۰۱۹ در مسابقات قهرمانی ملت‌های آفریقا را یک بازی رسمی نمی‌دانند.

مسابقات قهرمانی ملت‌های اروپا، تورنمنتی است که در آن تنها بازیکنان شاغل در تیم‌های باشگاهی کشورهای شرکت کننده اجازه بازی دارند و به همین دلیل هیچ یک از لژیونرهای الجزایری شاغل در اروپا برابر مراکش بازی نکردند.

به هر حال باخت الجزایری‌ها به گینه استوایی، خیال ایتالیایی‌ها را از بابت رسیدن الجزایر به رکورد تیم تحت هدایت روبرتو مانچینی آسوده کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.