مدیرعامل باشگاه سپاهان از تلاش این باشگاه برای گرفتن میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا ساکت پس از مشخص شدن قرعه تیم فوتبال سپاهان در گروه D با تیم‌های الدحیل قطر، پاختاکور ازبکستان و برنده التعاون عربستان و الجیش سوریه گفت: منتظر قرعه کشی بودیم. اولین قدم رصد کردن بازی پلی‌آف بین التعاون عربستان و الجیش سوریه است. سپس آنالیزهای مربوطه را کادر فنی از همان مرحله آغاز خواهند کرد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان افزود: در دو بخش فنی و اجرایی کارمان را آغاز می‌کنیم. در بخش اجرایی کار را شروع کردیم که میزبانی گروه خود را بگیریم. اصفهان از هر لحاظ ظرفیت‌های این کار را دارد. پس از چندین سال که در این ارتباط زمینه‌ای فراهم نشد بتوانیم این اقدام را انجام دهیم.

وی ادامه داد» در بخش فنی نیز محرم نویدکیا و همکارانش ارزیابی‌های فنی خواهند داشت. شب گذشته در خدمت هیأت مدیره بودیم که جلسه ویژه ای بود. مسائل مربوط به باشگاه را ارزیابی کردیم. با توجه به تفاهم نامه‌هایی که با چند باشگاه نظیر زنیت سنت پترزبورگ و العهد لبنان و… داریم در صورت نیاز بازی‌های تدارکاتی و اردوهای بین‌المللی داشته باشیم. منتظر قرعه بودیم که امروز مشخص شد.

ساکت درباره جذب بازیکن در نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر یادآور شد: در مرحله اول ثبات فنی مد نظر مربیان تیم است ولی اگر ارزیابی دیگری داشته باشند ما همراهی خواهیم کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ضمناً از آقای کامرانی فر دبیرکل فدراسیون فوتبال تشکر می‌کنم که در جلسه‌ای که در عربستان داشتند موضوع میزبانی تیم‌های ایرانی را پیگیر بودند تا این اتفاق رخ دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.